Zie o.a. Afzuigkapfilter (zie OP) achter de knoppen zitten. Misschien checken ze alvast de lijnen naar Amerika?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:27 schreef gerbenp het volgende:
Wie is er nu in de studio van 3FM, zijn ze nu al EW aan het voorbereiden?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[foto van 'n strak winkelinterieur]
Goedenavond.
Jup! zal misschien wat lastig zijn vanwege mogelijke vertraging op de lijn maar dat kan natuurlijk ook heel geinig zijn. Ben bnieuwdquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:32 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Joepie, dus vanavond Ekdom en Veenstra live!
hier ook, ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! zal misschien wat lastig zijn vanwege mogelijke vertraging op de lijn maar dat kan natuurlijk ook heel geinig zijn. Ben bnieuwd
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Come on Roel, er zijn toch wel mooiere foto's te vinden..
Helaas....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:20 schreef Impry het volgende:
Dat zijn mooie afmetingen zeg! Potverdorie!
Heb je zeker niet meer foto's van?
Euh.. Je buurman?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:36 schreef Brennel het volgende:
En wie moet het grootste deel van EW weer eens missen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdag
Is die van vorig jaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdag
Jailbait alert!quote:
Joh, ik mis heel EW, MYA en de freaknacht!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:36 schreef Brennel het volgende:
En wie moet het grootste deel van EW weer eens missen?
Je mag blijvenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Heb ik m'n plicht ook weer gedaan.
Heb ik nietquote:
Omdat we zo weer met Nicky naar de dierenarts moeten, en ik om 10 uur naar bed wil (morgen om 7 uur werken), en voor ik naar bed ga wil ik ook nog douchen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:40 schreef Jannekje7 het volgende:
En Brenda, waarom moet je EW missen dan?
Je hebt altijd baas boven baas hequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, ik mis heel EW, MYA en de freaknacht!
Kijk, ik zie dat het weekend is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prettigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Gerard en IEMAND ANDERS!"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:02 schreef Peter88Online het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze Ekstra Weekend nu gaan doen, nu Michiel in de US zit
Nou vooruit, jij mag ook blijvenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prettig.
Deze al gezien?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |