Verkeerde kruiden bij elkaar gemikt denk ik...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat best knap
Zelfs mij is het gelukt vanmiddag
Vergeten te roeren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh bah, mn roerei is zooooo mislukt!
Zum kotschen!
Dat wordt een enkeltje vuilnisbak...
Kruidenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Verkeerde kruiden bij elkaar gemikt denk ik...
Waren het leukere 16 minuten geweest dan wat die Mark er van maakte denk ik.quote:
Neeeeej!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Kruiden![]()
Ei in pan, wachten, ei klaar. Zout erop, ei weg
Hahahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is toch heerlijk dat het programma van C&S iedere dag als een warme deken over je heen komt.
en dat gegarandeerd voor de komende 2 jaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is toch heerlijk dat het programma van C&S iedere dag als een warme deken over je heen komt.
Wat heb jij een géniaal onderschrift!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef LeonH het volgende:
Behoorlijk mooie megahit maar toch...
alweer helaas geen Killers. Ben eens benieuwd hoeveel platen ze nog moeten uitbrengen voordat het eens megahit wordt....
Gelukkig ben ik wel iemand die de schoonheid van Novastar hoort, dus zo erg is het ook weer niet
dankjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat heb jij een géniaal onderschrift!
En dat terwijl ik onderweg ben naar Maastricht (met de trein), om daar weer bij m'n ouders in de auto te stappen... maar die staan dus in de file...quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat terwijl ik onderweg ben naar Maastricht (met de trein), om daar weer bij m'n ouders in de auto te stappen... maar die staan dus in de file...
Volgende week ! * -Hans- blijft hopen..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:49 schreef LeonH het volgende:
Behoorlijk mooie megahit maar toch...
alweer helaas geen Killers. Ben eens benieuwd hoeveel platen ze nog moeten uitbrengen voordat het eens megahit wordt....
Gelukkig ben ik wel iemand die de schoonheid van Novastar hoort, dus zo erg is het ook weer niet
quote:Stroomstoring legt treinverkeer Roermond plat
Uitgegeven: 17 oktober 2008 16:41
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2008 16:52
AMSTERDAM - Het treinverkeer van en naar Roermond ligt vrijdag sinds 15.30 uur volledig plat.
Een stroomstoring is de oorzaak van de stremming. Reizigers wordt geadviseerd het station van de Limburgse stad te mijden.
"We hebben nog geen idee van wat er aan de hand is", zegt een woordvoerder van ProRail. "Dus van een oponthoud van anderhalf uur mag je wel uitgaan."
De site van de NS meldt dat de storing naar verwachting rond 17:50 uur is verholpen.
Ik zit in de eerste trein die doorrijd tot Maastricht/Heerlen na de stroomstoring.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
sirolf, zit je al bij Roermond?
http://www.nu.nl/news/179(...)r_Roermond_plat.html
[..]
In de omgeving Roermond zie ik wel flink wat wolken hangen... maar in het zuiden hangen er steeds minder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weinig zon?
Hier in Maastricht nauwelijks bewolking!
Een paar nostalgische mensen willen 'm erin laten staan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:44 schreef gerbenp het volgende:
Moet de OP niet veranderd worden eigenlijk? Want 3FM 90's request is voorbij (was dit kuiken voor 90's request bedoeld?)
Kan wel weg lijkt me, maar als niemand de OP update blijft die staan natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:44 schreef gerbenp het volgende:
Moet de OP niet veranderd worden eigenlijk? Want 3FM 90's request is voorbij (was dit kuiken voor 90's request bedoeld?)
Ohquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:46 schreef Sirolf het volgende:
Een paar nostalgische mensen willen 'm erin laten staan.
3FM kuikenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een paar nostalgische mensen willen 'm erin laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |