Kijk maar eens op Absolutement Madonna (franse site!)quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:30 schreef MadGuy het volgende:
Eindelijk!
Is er trouwens al een torrent van de Sticky & Sweet-uitzending 4 juli te vinden eigenlijk? Niet dat ik kan downloaden, maar ben wel benieuwd.
Thanks. Ik ben er nu eentje van 3+ GB aan het downloaden. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:22 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Absolutement Madonna (franse site!)
de burgermeester van Marseille wil het concert inderdaad annuleren.. indien de veiligheid niet gegarandeerd kan worden snap ik dat maar anders ik weet niet echt wat ik daarvan moet vinden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net bij Boulevard zeiden ze dat het podium in Marseille is ingestort bij het opbouwen, 1 iemand zelfs overledenConcert gaat niet door zeggen ze.
De achterkant schijnt fake te zijn..quote:
Volgens mij is die al bevestigd voor dit najaarquote:Op zondag 26 juli 2009 12:22 schreef Mistadabolina het volgende:
Zit er met die nieuwe Greatest Hits natuurlijk dik in dat we opnieuw kunnen fluiten naar een concert-dvd
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgens mij is die al bevestigd voor dit najaar
Ja, dat dachten we met de Re-Invention tour ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgens mij is die al bevestigd voor dit najaar
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:23 schreef creno het volgende:
Come join the party, yeah
cause anybody just won't do
let's get this started, yeah
cause everybody want's to party with you
(zoek op joetoep)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |