de burgermeester van Marseille wil het concert inderdaad annuleren.. indien de veiligheid niet gegarandeerd kan worden snap ik dat maar anders ik weet niet echt wat ik daarvan moet vinden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net bij Boulevard zeiden ze dat het podium in Marseille is ingestort bij het opbouwen, 1 iemand zelfs overledenConcert gaat niet door zeggen ze.
De achterkant schijnt fake te zijn..quote:
Volgens mij is die al bevestigd voor dit najaarquote:Op zondag 26 juli 2009 12:22 schreef Mistadabolina het volgende:
Zit er met die nieuwe Greatest Hits natuurlijk dik in dat we opnieuw kunnen fluiten naar een concert-dvd
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgens mij is die al bevestigd voor dit najaar
Ja, dat dachten we met de Re-Invention tour ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgens mij is die al bevestigd voor dit najaar
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:23 schreef creno het volgende:
Come join the party, yeah
cause anybody just won't do
let's get this started, yeah
cause everybody want's to party with you
(zoek op joetoep)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:22 schreef Hapertje het volgende:
Celebration opstaan... inmiddels een paar keer gehoord. Heerlijk euro-trance nummer! Zit een nieuwe nummer 1 hit in, volgens mij! Geen meesterwerk, maar wat een lekkere zomerplaat! CELEBRATION!
nvm staat op perez hilton nbquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:26 schreef Numbie het volgende:
[..]
heb je de hele track al ergens vandaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |