Meh, hopelijk geen rap...quote:Madonna kiest voor rap en rock
Madonna gooit het muzikaal weer over een andere boeg. Haar volgende album wordt een mix van rap, electro en rock.
A-Trak, die met Armand van Helden samenwerkt, zal het nieuwe album van de 51-jarige zangeres voor een deel produceren. Hij vertelt: "Electro en rap is de muziek waar ik naar luister, dus het zal wel die richting op gaan." Dit schrijft Digital Spy.
Maar ook Pearl Jam producer Brendan O' Brien zal bij het project betrokken zijn. Een ingewijde zegt: "Madonna is heel erg op zoek naar dat 'old school'-geluid van vroeger."
Het is de vraag of de popkoningin met deze stijl weg zal komen...
Dacht eerlijk gezegd dat nu ze zga klaar was met Hard Candy / S&S dat ze een flinke pauze zou nemen / met pensioen zou gaan. Maar goed, werkverslaafd als ze is waarschijnlijk...quote:
Ik hoop dat ze nog wel even doorgaat.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:21 schreef Numbie het volgende:
[..]
Dacht eerlijk gezegd dat nu ze zga klaar was met Hard Candy / S&S dat ze een flinke pauze zou nemen / met pensioen zou gaan. Maar goed, werkverslaafd als ze is waarschijnlijk...
Nee, ben ook niet zo dol op dueten. Ze moet weer op eenzame hoogte komen.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:24 schreef Mylene het volgende:
Een duet (en album) zal ik eerder zien als een wanhopige poging om weer relevant te worden dan vooruitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |