Hier dus!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:06 schreef ZwarteMagika het volgende:
In Boston maakte ze nog een dubbelzinnige opmerking bij Miles Away (staat op de voorpagina van de Metro vandaag, incl grote foto), zal vast wel een filmpje van te vinden zijn
die staat op Confessionsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ben verslaafd aan het nummer "like it or not" van de cd Hard Candy
Tevens verkapte tvp
o what a dumb bitch ben ik, dat ik dat niet eerder opmerktequote:
Het klinkt heel lullig, maar op zoiets hoop ik nu ook!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:50 schreef creno het volgende:
Ergens werd al gesproken dat er waarschijnlijk weer een geweldig album aan zal komen na de scheiding. Zoiets als Like a prayer en Ray of light, (volgens mij waren dit albums na haar breakup met sean penn en waren beaty )
Niks bijzonders dus, behalve haar kleding tijdens Miles Awayquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef MadGuy het volgende:
Volgens Warner NL krijgt Miles Away een video. Maar helaas wordt het een live video, van Sticky & Sweet.
dat heb ik ook weleens na een paar glazen champagne en wat jointsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef mike_hunt het volgende:
op de foto heeft ze lekkere rode doorlopen ogen...
Eigenlijk niet. Tourbook wil ik meestal wel hebben, maar de shirts vind ik doorgaans rommel. En al die shot glasses, mokken en dergelijke heb ik niet zo veel mee...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
Is er hier ook iemand die steeds die stands leeg koopt als ze weer tourt?
geweldig!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:00 schreef MadGuy het volgende:
Dit moet je zien: Ross Mathews' Mission: Madonna.
Ross Matthews is stagiair bij Jay Leno en krijgt regelmatig opdrachten. Opdracht van dit filmpje: probeer Madonna aan te raken. Hilarisch!
Maar de dingen die je hoort wat er afspeelt tussen Guy en Madonna. Lijkt ze wel erg raar....(als we het moeten geloven)quote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef MadGuy het volgende:
Ja, opvallend hè? Ze is veel losser op het podium...
26 nov. Miamiquote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef MadGuy het volgende:
Ja, inderdaad. ALS het waar is heeft ze een flinke tik gekregen, ja. Maar ik betwijfel het eigenlijk. Er zullen best wel wat dingen zijn voorgevallen, dat geloof ik best, maar zo extreem als het nu in de roddelbladen terecht komt?
Maar goed, ik geloofde een half jaar geleden ook de geruchten niet dat ze zou gaan scheiden.
En alweer naar Madonna? Welk concert? Ik wil ook weer!![]()
juist. RIT tour die opening geweldig! die schermen en bij S&S like a prayer met Felixquote:Op woensdag 12 november 2008 20:08 schreef MadGuy het volgende:
Oh! Dan ga je Kanye West waarschijnlijk zien!
Ik vind Confessions nog steeds onovertroffen. Ik heb me vermaakt hoor, met Sticky and Sweet, enorm vermaakt zelfs, maar ik mis een grootse opening als bij Re-Invention of Confessions...
Ze maakte SM elegant!quote:Op woensdag 12 november 2008 20:11 schreef mike_hunt het volgende:
En vond GS tour ook geweldig...erotica in een licht kooi hoe simpel....
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef MadGuy het volgende:
Madonna dacht: ik ben vrijgezel, dus het kan weer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha juist ja, Truth or Dare periode...quote:Op donderdag 20 november 2008 15:37 schreef MadGuy het volgende:
Het doet me inderdaad een beetje denken aan de Truth or Dare-Madonna, de jaren 90 Madonna. Ben benieuwd of ze nu weer een beetje los gaat.
Ik heb dubbel gelegen, en ik denk dat ik zo zou staan springenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:00 schreef MadGuy het volgende:
Dit moet je zien: Ross Mathews' Mission: Madonna.
Ross Matthews is stagiair bij Jay Leno en krijgt regelmatig opdrachten. Opdracht van dit filmpje: probeer Madonna aan te raken. Hilarisch!
Van madge-tribe.blogspot.comquote:The news is just in that Madonna's current Sticky & Sweet Tour will be filmed in Buenos Aires (Argentina). For the video, all four concerts, that will be held there on December 3rd, 4th, 6th and 7th, will be filmed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |