quote:... waarin ik heb gezegd dat ik hoop dat ze snel reageert, en dat ik anders tot andere stappen zal moeten overgaan, namelijk het inschakelen van de politie.
Daarom open ik toch dit topic om te vragen wat ik kan doen? Inschakelen van de politie, lijkt me normale bewoording voor aangifte, wat moet ik anders zeggen? Dat ik niemand of niets in schakel en op de bank blijf zitten? En om nou te dreigen met dat ik daar 8 grote negers in de buurt ken vind ik ook sneu (zou echt een allerlaatste red middel zijn om dat te gaan roepen).quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hiermee geef je aan geen flauw idee te hebben wat je mogelijkheden zijn, waarmee je nou niet bepaald indruk maakt... Wat denk je dat "de politie" gaat doen? Helemaal niets! Tenzij er tientallen meldingen binnenkomen over die persoon...
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand z'n foon uitzet om iemand te naaien, tenzij het een prepaid is die alleen voor dat doel gebruikt wordt. Wellicht is er iets anders aan de hand, iemand kan altijd spontaan in het ziekenhuis liggen o.i.d. (en tot die tijd mag je haar dat toewensen)!
Ja tuurlijk heb je een punt. Maar ik heb vaak genoeg op deze manier gedaan dat het wel goed ging, zou inderdaad zo kunnen zijn dat dit het keer punt is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:06 schreef DoctorB het volgende:
sul.
Zelf gaan kijken en dan beslissen of je koopt en geld betaalt. Anders NIET via marktplaats kopen. Je weet tog!
En hoe wil je dat precies laten doen dan? (Hint: dat gaat je niet lukken, tenzij het een automatische incasso was)quote:
Dat kan alleen bij automatische incasso.quote:
Overgemaakt, voor af betalen is een hele gangbare manier van handelen op marktplaats. Tot dus ver ging dit jaren goed.quote:
Alleen automatische incasso? Dat zou dan ook geen hoop bieden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat kan alleen bij automatische incasso.
Ik heb het een keertje met 10 euro gehad (internetbedrijfje), wilde het ook laten terugstorten maar dat kon niet. Dezelfde dag kregen we te horen dat we een nieuw huisje kregen dus heb ik er ook verder geen werk van gemaakt ofzo had wel wat leukers aan mn hoofd
Tja politie, beter iets dan helemaal niets doen lijkt mequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:25 schreef Phisolophie het volgende:
Hoe heb je betaald? Heb je een adres? En politie is duidelijk een optie, het is beter als niets. Meschien is diegene wel bekend bij de politie. Je moet aangifte doen, en er zelf niet teveel achteraan gaan.
Als ik jou was zou ik er alles aan doen om te weten te komen waar diegene woont, en al zijn ruiten doorgooien, banden van auto leksteken. ( niet voor de 100 euro's maar om die gene een les te leren van hoe het is om genaaid te worden. )
Succes.
Kwam inderdaad niet voor via google, dus geen bekende oplichter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:48 schreef Diemux het volgende:
Even melden en zoeken op http://www.internetoplichting.nl .
Tevens, voortaan, altijd de gebruiksnaam en adres gegevens googlen. Indien een oplichter zul je dat gelijk zien.
Wat ben jij fucking naief zegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hiermee geef je aan geen flauw idee te hebben wat je mogelijkheden zijn, waarmee je nou niet bepaald indruk maakt... Wat denk je dat "de politie" gaat doen? Helemaal niets! Tenzij er tientallen meldingen binnenkomen over die persoon...
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand z'n foon uitzet om iemand te naaien, tenzij het een prepaid is die alleen voor dat doel gebruikt wordt. Wellicht is er iets anders aan de hand, iemand kan altijd spontaan in het ziekenhuis liggen o.i.d. (en tot die tijd mag je haar dat toewensen)!
Ik wacht nog even tot na het weekend, maar het is misschien valse hoop dat ze alsnog gaat reageren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:59 schreef Armageddon het volgende:
Sterker nog, de politie neemt je aangifte geen eens op.
Doe eens een naam en rekeningnummer TS.
Haha! True, true..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:31 schreef franknitty het volgende:
[..]
jij was ook nog naief totdat ik me piemel in je meul stopte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |