Godverquote:
hahah jullie zijn echt te ergquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef Runx het volgende:
[..]
tja we willen vol al die opgehoopte sperma eruit knallen he:)
Ah schatquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge.... heb ik me gvd verslapen..
wou om 8 uur beginnen omdat ik nog wat shit moest afmaken voor een bespreking van 10 uur
Wat?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wou om 8 uur beginnen omdat ik nog in de shit wilde rollen voor een gangbang van 10 uur
Mogguhquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wou om 8 uur beginnen omdat ik nog wat shit moest afmaken voor een bespreking van 10 uur
Hoihoiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Zozo,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge.... heb ik me gvd afgetrokken in mn slaap,
wordt ik wakker van ee nslijmerig goedje op mn kussen
wou om 8 uur beginnen omdat ik nog wat mannen moest nemen voor een bespreking van 10 uur
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge.... heb ik me gvd zitten betasten.....
wou om 8 uur wat bruine staven uit m'n rug drukken omdat ik nog wat shit moest meenemen voor een scat-schijtsexfetisjmeeting van 10 uur
Nee, jij bent de grote wereldverbeteraarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah jullie zijn echt te erg, dit kan gewoon niet
![]()
![]()
![]()
morgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Haha.. hij wel!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, jij bent de grote wereldverbeteraar
OMFGquote:
Jij bent echt gewoon zieker dan mijquote:
een allochtoon en wereldverbeteraarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, jij bent de grote wereldverbeteraar
Jezusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, ik ben de grote kringspiermusketier
quote:
Smokez heeft het te pakken hoor mensenquote:
gangbang, jewaits!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat?
Goedemorgen Barra, succes vandaag jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |