Ik heb ook liever geen kaas in m'n koffiequote:
waar ik zie hem nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH schenkt iedereen een bakkie in uit zijn geweldige koffiekan
er zijn wel meer dingen die jij niet zietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:17 schreef Runx het volgende:
[..]
waar ik zie hem niet? of worden allochtonen overgeslagen
Jaa was gezellig, thnxquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen die jij niet ziet
wanneer beginnen die gaming only opnames?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
als je verstandig was bleef je langerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaa was gezellig, thnx
Alleen jammer dat ik vandaag zo vroeg moest werken... Dus ben iets eerder naar huis gegaan dan ik eigenlijk wilde.
Je zou toch bijna gaan denken dat ik nog eens verstandig ga worden
Ahhhh gast, smerig!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH schenkt iedereen een bakkie Bulgaarse yoghurt uit zijn geweldige tampeloerus
Zo nu en dan een verstandige beslissing, is niks om je voor te schamen he Smokezquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaa was gezellig, thnx
Alleen jammer dat ik vandaag zo vroeg moest werken... Dus ben iets eerder naar huis gegaan dan ik eigenlijk wilde.
Je zou toch bijna gaan denken dat ik nog eens verstandig ga worden
Nouja... ik voel me nu ook best verrot na slechts 3.5 uur slaap hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:20 schreef Runx het volgende:
[..]
als je verstandig was bleef je langer![]()
nee , maar leuk om te horen
ZOMGquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jaa was gezellig, thnx
Alleen jammer dat ik ze het alleen maar voor haar werk deed... Dus ben er maar een paar keer minder overheen gegaan dan ik eigenlijk wilde.
Je zou toch bijna gaan denken dat ik nog eens homo ga worden
ze zijn de ideeen die wij besproken hebben aan het bekijken , en daar moeten ze nog een beslissing maken welke ideeën er doorgaan en welke niet dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wanneer beginnen die gaming only opnames?
Nee kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo nu en dan verstandig m'n moeder palen, is niks om je voor te schamen he Smokez
duurt wel lang manquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
ze zijn de ideeen die wij besproken hebben aan het bekijken , en daar moeten ze nog een beslissing maken welke ideeën er doorgaan en welke niet dus.
je moest ook niet gaan werkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja... ik voel me nu ook best verrot na slechts 3.5 uur slaap hoor
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:22 schreef Runx het volgende:
[..]
je moest ook niet gaan werken
nee maar 3.5 is bar weinig idd , ik zou doot gaan
kon het niet latenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:21 schreef Runx het volgende:
[..]
Wij zijn de gigolo's die wij bespoten hebben aan het bukkaken, en daar moeten ze nog een beslissing maken over welke gigolo's we heengaan en welke niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |