Ja, dat je één of ander koekblik besteld hebt. En dan zie je een ibiza rijden en dan jij zo denken van "maar die is heul veul mooier en door die jitzzzze ben ik daar niet wezen kijken"quote:
Nou wees gerust...... dat is niet de klasse waar ik auto's uitzoekquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat je één of ander koekblik besteld hebt. En dan zie je een ibiza rijden en dan jij zo denken van "maar die is heul veul mooier en door die jitzzzze ben ik daar niet wezen kijken"
Patserquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou wees gerust...... dat is niet de klasse waar ik auto's uitzoek
Wat nou patser?quote:
Waarom niet?quote:
Dat is juist mijn punt.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat nou patser?
Mijn baas betaalt hem NB..... nou poehee, patserig hoor.
Een auto die niet eens van mezelf is.
Wij kunnen praten!quote:Op woensdag 5 november 2008 07:11 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn voorlopige keuze gaat uit naar de Audi A3 1.4 TFSI. De exacte uitvoering moet ik nog bekijken, maar heb het idee dat er niet zoveel spannend verschil zit tussen de Attraction en de Ambiente.
Behalve wat lichtpakketjes, lichtmetalen velgen en wat opbergnetjes.
Het zijn niet echt dingen die ik nodig heb/vindt. Maar goed, ik ga er vanmiddag een proefrit mee maken en als hij bevalt dan is de kans heel groot dat die het wordt.
Omdat het alternatief een mini cooper is (of / of)quote:Op woensdag 5 november 2008 08:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Imo een mooie sportieve auto, met de juiste motor ook nog een rappe auto ook.
Anders dan anders.
Die A3 1.4 TSIquote:Op woensdag 5 november 2008 13:28 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Wij kunnen praten!Laat nog even weten hoe de proefrit bevallen is! Kan me nauwelijks voorstellen dat hij tegengevallen is!
De A3 1.4 TSI vermoedelijk wel met 133 g/km, de grens was dacht ik 140 g/km. Maar is nog niet 100% zeker of de 20% categorie er komt geloof ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 07:55 schreef jitzzzze het volgende:
Maar weer iemand of die 20% bijtelling definitief doorgaat? En welke auto's daar dan in zouden vallen?
Die 133 doet de S-tronic. De handgeschakelde doet 140.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:14 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De A3 1.4 TSI vermoedelijk wel met 133 g/km, de grens was dacht ik 140 g/km. Maar is nog niet 100% zeker of de 20% categorie er komt geloof ik.
Ik heb zelf nog niet in de 1.4 gereden, maar hij schijnt idd heel erg stil te zijn. Zelf rij ik een diesel en dat blijf je toch horen ondanks de perfecte isolatie in de a3. En je betaald misschien wat meer voor zo´n auto. Maar wat je ervoor terug krijgt is echt waanzinnig!quote:Op donderdag 6 november 2008 07:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die A3 1.4 TSI![]()
Wat een ding
![]()
![]()
Ik geloof dat ik verliefd ben
Dat het een 1.4 is daar merk je niets van. Dat ding dat blijft accelereren, het lijkt wel een 2.0 En stil, echt niet normaal. Rij je 120 in de 6e versnelling dan hoor je niets, alleen de banden en de wind langs de spiegels. Sta je voor het stoplicht, hoor je ook niets.
Ik ga vandaag maar eens moeilijk rekenen
Maar weer iemand of die 20% bijtelling definitief doorgaat? En welke auto's daar dan in zouden vallen?
Toch lees ik veel over de opbergruimte bij Audi. Als je niet zo'n 'pakket' neemt, heb je dan echt géén portiervakken, ruimte bij bijv. de asbak, e.d.?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet in de 1.4 gereden, maar hij schijnt idd heel erg stil te zijn. Zelf rij ik een diesel en dat blijf je toch horen ondanks de perfecte isolatie in de a3. En je betaald misschien wat meer voor zo´n auto. Maar wat je ervoor terug krijgt is echt waanzinnig!Ik heb momenteel bijna 6000 km op mijn A3 staan en kan hem binnenkort een keer echt uitproberen in Duitsland!!!
Natuurlijk welquote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Toch lees ik veel over de opbergruimte bij Audi. Als je niet zo'n 'pakket' neemt, heb je dan echt géén portiervakken, ruimte bij bijv. de asbak, e.d.?
Jawel heb zelf ook zo´n opbergpakket koste mij iets van 130 euro extra maar dan wel een opbergvak bij de pook, en handige vakken in de deur! En ook idd die netjes achterop de voorstoelen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Toch lees ik veel over de opbergruimte bij Audi. Als je niet zo'n 'pakket' neemt, heb je dan echt géén portiervakken, ruimte bij bijv. de asbak, e.d.?
Jawel, die 20% bijtelling categorie is definitief.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:14 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De A3 1.4 TSI vermoedelijk wel met 133 g/km, de grens was dacht ik 140 g/km. Maar is nog niet 100% zeker of de 20% categorie er komt geloof ik.
Maar heb je daar ook een bron van? Want de Belastingdienst zelf vertelde me afgelopen donderdag dat er nog geen definitief besluit was. Ook de leasemaatschappij, de leaseafdeling van mijn werk en een aantal dealers wisten nog niet zeker of het wel door zou gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:21 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Jawel, die 20% bijtelling categorie is definitief.
Ik weet vanuit m'n werk (leasemaatschappij) dat deze categorie definitief is. Dus heel vreemd dat jouw LM het niet zeker weet. Moet daar toch wel bekend zijn. Bij de belastingdienst overigens ook.quote:Op zondag 9 november 2008 16:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar heb je daar ook een bron van? Want de Belastingdienst zelf vertelde me afgelopen donderdag dat er nog geen definitief besluit was. Ook de leasemaatschappij, de leaseafdeling van mijn werk en een aantal dealers wisten nog niet zeker of het wel door zou gaan.
Ik snap er ook niets van. Maar goed, ik mag officieel pas in januari bestellen, dus dan moet die categorie er ook wel zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:16 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik weet vanuit m'n werk (leasemaatschappij) dat deze categorie definitief is. Dus heel vreemd dat jouw LM het niet zeker weet. Moet daar toch wel bekend zijn. Bij de belastingdienst overigens ook.
En wat is de helft goedkoper?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:38 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is geen aankoop maar lease. En nee ik maak me niet druk om wat anderen van mijn auto vinden. Ik hoor alleen maar rare opmerkingen van simpele mensen over de Civic. Iedereen die er zelf in heeft gereden of 'm van dichtbij gezien heeft is razend enthousiast. En bovendien de helft goedkoper dan andere vergelijkbare auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |