Had je deze nog nooit gezien?quote:Op zondag 2 november 2008 21:27 schreef Falco het volgende:
Ciske de Rat
"Had ik mààr iemand om van te hooouwen, twee sàchte armen om me hééén!
Deze frase uit de prachtige smartlap "Ik voel me zo verdomd alleen" vat de rol van een prima spelende Danny de Munk goed samen. Wat een nare ellende overkomt hem toch! Andere bijrollen (waaronder Herman van Veen als toffe meester!) doen het ook heel aardig. Minpunt echter is de matige uitvoering van het verhaal, maar daarvoor is het ook een Nederlandse film uit de jaren '80. Ook had ik moeite met het Amsterdamse accent. Cijfer: 6,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7.5 / imdb 7.3Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Haha... hij is mooi hè...quote:Op maandag 3 november 2008 00:01 schreef Jeeh het volgende:
Heb net [REC] zitten kijken in de meest ideale setting: alleen in mn kamer, in het donker.
Ik slaap van mn leven niet meer.
9/10. Beste horror die ik in tijden heb gezien.
De film heb ik vanavond gezien, ik vond de film in het begin wat weghebben van een aflevering van één of andere serie (bv. Desperate Housewives). Ook heb ik maar enkele keren echt gelachen om de comedische onderdelen. Brad Pitt vond ik ook de beste acteur in de film, hij vervult zijn rol zoals alleen hij dat kan..quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:44 schreef Gorro het volgende:
Burn After Reading (Coen Brothers, 2008)
Heerlijk absurde comedy van de gebroeders Coen. Dat komt vooral door de erg toffe acteerprestaties van de topcast. Met name Brad Pitt en John Malkovich hebben heerlijke rollen die regelmatig op de lachspieren werken. Opvallend vond ik ook het sterke gebruik van muziek. Op de raarste momenten zwelt de muziek aan wat het absurde sfeertje versterkt. Al met al een fijne toevoeging aan het rijke oeuvre van de Coen Brothers. ****
waarom niet?quote:Op maandag 3 november 2008 22:02 schreef donroyco het volgende:
WALL·E (2008)
[ afbeelding ]
Het verhaal zit goed in elkaar en ondanks dat het robots zijn en dus niet praten is alles te begrijpen en vind ik dit zeker geen kinderfilm..
Gezien die achterliggende gedachte..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
afhankelijk van de leeftijd zullen de kinderen Wall·E imho hem erg leuk vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |