Duidelijk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:18 schreef ach het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn jaloers omdat ik zelfs met de crisis nog geld genoeg heb om klotenspellen te kopen en dan te breken.
Het is dus wel waarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:19 schreef koen_pijl het volgende:
Ik geloof het niet!
Bedankt Wessiejquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
Die Dancin_Rhino en in mindere mate ach, zelfs RickoKun en Edwinuss hebben een hoger niveau, hell, zelfs Aquila.
Sad
Ik moest er nog veel moeite voor doen want ik kreeg hem eerst niet eens doormiddenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Duidelijk!![]()
Blijft lijp weet je zeker dat het niet perongeluk ging
nou niet dan aquila die had speciaal zijn topic al bijna gemaakt zodat niemand anders het kon maken dat is treurig, ga je maar weer terug onder die zielige rood witte steen waar je vandaan komtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:20 schreef Wessiej het volgende:
Die Dancin_Rhino en in mindere mate ach, zelfs RickoKun en Edwinuss hebben een hoger niveau, hell, zelfs Aquila.
Sad
Was jij niet diegene die steeds iets met buffeltestikels in je gamertag wou zetten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
nou niet dan aquila die had speciaal zijn topic al bijna gemaakt zodat niemand anders het kon maken dat is treurig, ga je maar weer terug onder die zielige rood witte steen waar je vandaan komt
Dat was ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die steeds iets met buffeltestikels in je gamertag wou zetten?
Omdat mijn TT's altijd het beste zijn!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
nou niet dan aquila die had speciaal zijn topic al bijna gemaakt zodat niemand anders het kon maken dat is treurig, ga je maar weer terug onder die zielige rood witte steen waar je vandaan komt
coole screens, zitten ze op de laatste screen nu op een soort van beesten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:22 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
coole screens, zitten ze op de laatste screen nu op een soort van beesten?
ik geloof het wel, net als met Fable 2 kijk ik geen filmpjes meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep!
Als je even kijkt op Marketplace daar staan nu een paar nieuwe filmpjes en 1 daarvan gaat over de nieuwe locust die in Gears 2 zitten!
Best toffe zitten er tussen!
Het zijn geen echte spoilers ofzo hoor! Maar sommige locust zijn denk ik wel vetter om zo ineens tegen te komenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ik geloof het wel, net als met Fable 2 kijk ik geen filmpjes meer
Game ga ik toch al kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |