Thanks MM! Heb je die zelf toevallig een keer geprobeerd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Spoom: http://www.smulweb.nl/130(...)en-sinaasappel-spoom
Ik heb hem met alleen limoensap gemaakt met munt erdoor maar daar heb ik nog best wel een lading suiker bij moeten gooien want die wat toch echt iets te zuur. Even proeven dus en onthouden dat het bevroren minder uitgesproken smaakt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Thanks MM! Heb je die zelf toevallig een keer geprobeerd?
Klinkt lekker in elk geval en ik heb hem gebookmarked!
Ja maar ik wil echt champagne bij de kaviaar hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef Underdoggy het volgende:
Ziet er heeerlijk uit, ik zou alleen geen champagne vooraf doen EN een spoom. Vind ik persoonlijk wat veel bubbels
That's it? Moet lukken dan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Voor bouillon zet je wat blokjes rundvlees op met koud water. Zet ze op de laagste stand op het kleinste pitje. Als het aan de kook komt, doe er een sudderplaatje onder. Laat een paar uur trekken.
Met paddestoelen heb ik niet zoveel ervaring, maar ik denk dat ik ze even zou bakken en dan in de bouillon zou doen.
Om het wat 'hartiger' te krijgen zou je een gefruit uitje in de bouillon kunnen doen als die getrokken is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
That's it? Moet lukken dan!
Tips voor wat er verder nog in kan (en wat in dit menu zou passen) ook welkom natuurlijk.
Het klinkt idd heerlijk, maar het lijkt me wel een aziatische eend in de bijt.......quote:
Iets off-topic: je mag mij wakker maken voor de champignons in bierbeslag met Roquefort-saus van een restaurant hier. Dus ik vergeef het je!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja, ik vergat in mijn enthousiaste zoektocht (champignons kan je me voor wakker maken snachts) dat het iets winterachtigs moest zijn
Nou, inmiddels is het weer bijna lente, dus het thema is al iets breder geworden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja, ik vergat in mijn enthousiaste zoektocht (champignons kan je me voor wakker maken snachts) dat het iets winterachtigs moest zijn
Kopen vind ik een lelijk woord...... Heb je geen wit laken wat je kan strijken? Of een ander laken met een voorjaarskleur? Je kunt eventueel een lopertje kopen om het op te fleuren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Oké, koop ik gewoon twee maten glazen. Groot voor wit, nog groter voor rood. En inderdaad zal het in feite niet zo veel uitmaken, maar een vol klein glas vind ik niet zo mooi staan.
Langzaamaan maar even goed over de aankleding na gaan denken ook. Ik moet nog een damasten tafellaken en servetten kopen en wat bloemen neerzetten. Misschien kan ik aan tafel iets doen met een paar kleine vaasjes krokussen of zo.
Ik zou het denken en anders:quote:
Het zou me niet verbazen!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |