Gefeliciteerd! En ik las ook iets over die schedels, en het lijkt mij ook echt heel leuk om die te zienquote:Op woensdag 5 november 2008 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
Dank allen
Vandaag naar het Rijksmuseum geweest en die schedel gezien
Gen gratis pils vandaag, ik vier m'n verjaardag een andere keer
Klopt het dat het maar 1 schedel is en voor de rest van die 17e eeuwse schilderijen? Want dan is het opeens een stuk minder interessantquote:Op donderdag 6 november 2008 03:00 schreef warrel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En ik las ook iets over die schedels, en het lijkt mij ook echt heel leuk om die te zien
quote:Op donderdag 6 november 2008 03:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Klopt het dat het maar 1 schedel is en voor de rest van die 17e eeuwse schilderijen? Want dan is het opeens een stuk minder interessant
1 schedel ja, voor de rest heeft Hirst wat schilderijen uitgezocht uit de collectie van het museum die hij mooi vindt.quote:Op donderdag 6 november 2008 03:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Klopt het dat het maar 1 schedel is en voor de rest van die 17e eeuwse schilderijen? Want dan is het opeens een stuk minder interessant
quote:
Saaiquote:Op donderdag 6 november 2008 13:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1 schedel ja, voor de rest heeft Hirst wat schilderijen uitgezocht uit de collectie van het museum die hij mooi vindt.
Niks mis met 17e eeuwse schilderijen toch?
Nog gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 november 2008 20:54 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Meer schorpioenen
Ik ben overigens al jarig geweest
Wat nâh, het is hem toch?quote:
Jaaaa, dat is de conceptversie van de mijnequote:
Niks maar.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:26 schreef mcDavid het volgende:
Tering zeg. 't Is m aar een schedel hoor
Als ik kon kiezen zou ik toch echt voor die met de diamantjes gaan in plaats van plastic discobal plaatjesquote:
Ik zelfs 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |