De laatste tijd gebeurt er zo af en toe wel weer eens wat!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:38 schreef Autoreply het volgende:
Naja, terug, dit topic was toch al dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Samenwonen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:02 schreef Autoreply het volgende:
Klopt, hard bezig met andere zaken. Bestuur, reizen, vriending, motorfiets, samenwonen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:35 schreef Bravebart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi schattepebartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!
I will take the sun in my mouth
hoe oud ben jij danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
21 pas![]()
Gefeliciteerd in ieder geval
hoe oud ben jij danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
damzzz ik ben echt de oma hier
230!quote:
Als je ons geld geeft als we goeie cijfers halen wel!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:25 schreef mirelia het volgende:
Feli Bart!!!
Maar heb ik het nou goed dat ik dan de Opa ben hier???
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je ons geld geeft als we goeie cijfers halen wel!
http://www.nu.nl/news/1817153/13/Buschauffeur_in_Delft_met_pistool_bedreigd.htmlquote:Buschauffeur in Delft met pistool bedreigd
Uitgegeven: 31 oktober 2008 18:20
DELFT - Een nog onbekende man heeft vrijdag in Delft de bestuurder van een stadbus met een pistool bedreigd. De politie heeft dat bekendgemaakt.
De man belaagde de 44-jarige chauffeur en gebruikte daarbij agressieve taal. De man stapte vervolgens uit. De politie is op zoek naar getuigen van het incident. De chauffeur was zo in de war dat hij niet meer verder kon rijden.
Neequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
iemand hier iets van meegekregen:
[..]
http://www.nu.nl/news/1817153/13/Buschauffeur_in_Delft_met_pistool_bedreigd.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |