abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63481531
pi_63482163
*gaap*
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_63494034

Zo beter?
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:51:47 #229
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_63498055
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:29 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]

Zo beter?
Noob
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_63507463
quote:

DELFT - Bij een gewapende overval op de Plus-supermarkt aan de Bikolaan is woensdagavond een medewerker gewond geraakt.

Hij werd door de overvallers zo hard op zijn hoofd geslagen dat hij moest worden behandeld in het Reinier de Graaf Gasthuis. De daders zijn nog niet gepakt.

Omdat de politie niet zeker was dat de overvallers al vertrokken waren op het moment dat de melding binnenkwam, werd een arrestatieteam ingezet. Dat doorzocht de supermarkt, maar de daders bleken inmiddels te zijn gevlucht. In de buurt van de supermarkt heeft de politie wel iemand aangehouden. Onderzocht wordt of deze persoon iets met de overval te maken heeft. Vooralsnog gaat de politie uit van twee overvallers. De klanten die op het moment van de overval binnen waren, zijn door de politie en Slachtofferhulp opgevangen. Volgens een woordvoerder van de politie was het voor hen een zeer traumatische ervaring. "Deze mensen en het slachtoffer zijn onze eerste prioriteit. Daarna gaan we onderzoeken wat zich precies in de winkel heeft afgespeeld en of er iets is weggenomen", meldt de woordvoerder.
Bent u getuige geweest van deze overval of heeft u informatie die de politie kan helpen bij het opsporen van de daders? Beide daders waren in het zwart gekleed. Neemt u dan contact op met de recherche van Politiebureau Delft via 0900-8844. Of met Meld Misdaad Anoniem op nummer 0800-7000.

http://www.deweekkrant.nl(...)or_gewapende_overval
Ah well, gelukkig was het in Tanthof. Burgernet komt dan toch nog van pas.
pi_63507667
Ja, werd ook echt gespammed door dat Burgernet, ondertussen al 3x in een week

-Die overal
-Vermiste vrouw
-Gejatte auto

Dat ze mailen en smsen vind ik prima, maar ze bellen ook! En nog geheim ook

Krijg je zo'n bandje wat na 10 seconden gaat lopen, dus eerst neem je op 'Hallo...HALLO??? HA-LLO?!?!'
En dan krijg je zo'n TomTom stemmetje 'Dit is een bericht van Burgernet, graag uw aandacht voor het volgende...'
pi_63508690
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 @ 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, werd ook echt gespammed door dat Burgernet, ondertussen al 3x in een week

-Die overal
-Vermiste vrouw
-Gejatte auto

Dat ze mailen en smsen vind ik prima, maar ze bellen ook! En nog geheim ook

Krijg je zo'n bandje wat na 10 seconden gaat lopen, dus eerst neem je op 'Hallo...HALLO??? HA-LLO?!?!'
En dan krijg je zo'n TomTom stemmetje 'Dit is een bericht van Burgernet, graag uw aandacht voor het volgende...'
Waarom krijg ik dat niet?
pi_63510105
Je moet je aanmelden.

Echt naar trouwens, volgens mij heb ik opgegeven dat ik alleen SMS wou ontvangen, krijg ik nu een brief: "Wij hebben de beloptie voor u aangezet omdat wij dit beter vinden".
Klussen deel 1 en 2
pi_63513177
Naah, denk niet dat ze er wat aan hebben. Ik kom toch nooit buiten. .
pi_63513259
Ik wil straks niet naar buiten :-o Koudddd
I will take the sun in my mouth
pi_63513320
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:09 schreef warrel het volgende:
Ik wil straks niet naar buiten :-o Koudddd
Het valt vandaag nog reuze mee met de kou, gister en zondag was vele malen kouder
pi_63557427
*gaap*

Wat saai hier. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_63560401
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:15 schreef m-kay het volgende:
*gaap*

Wat saai hier. .
Tsjah, ik verslaap me zelfs!
I will take the sun in my mouth
pi_63560535
* Loveless85 is per ongeveer half december geen Delftenaar meer
pi_63563871
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:05 schreef mcDavid het volgende:
Naah, denk niet dat ze er wat aan hebben. Ik kom toch nooit buiten. .
Idem.

Ga je verhuizen Loveless?
Children of the night. What music they make.
pi_63564061
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idem.

Ga je verhuizen Loveless?
Jep naar Rotterdam
  donderdag 27 november 2008 @ 13:37:37 #242
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_63564258
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:10 schreef warrel het volgende:

[..]

Dat gebeurt je normaal nooit !

pi_63564277
quote:
Op donderdag 27 november 2008 @ 11:10 schreef warrel het volgende:

[..]

Moet je ook niet zo laat nog over het station lopen met je vriendje
pi_63564292
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat gebeurt je normaal nooit !

Tsja,het was vanmorgen niet eens in me opgekomen dat warrel op tijd zou komen op onze afspraak. Kan je je voorstellen... .
pi_63564511
quote:
Op donderdag 27 november 2008 @ 13:38 schreef m-kay het volgende:

[..]

Tsja,het was vanmorgen niet eens in me opgekomen dat warrel op tijd zou komen op onze afspraak. Kan je je voorstellen... .
Dat is wel een héle tactische manier om te zeggen dat je zelf ook te laat was!
pi_63564640
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:46 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Dat is wel een héle tactische manier om te zeggen dat je zelf ook te laat was!
Hoe kan je nu te laat zijn als je om kwart over 7 al op bent? .

Maar ik vind warrel d'r gedrag een beetje eng. Net zaten we op de bank en keek ze me zo aan...en vroeg ze of we niet vriendje en vriendinnetje zouden kunnen worden. Vervolgens maakte ze allemaal rare bewegingen met d'r tong. Maar ze heeft niet gezegd dat ze met me wil verkeren. Wat moet ik nu!?!?!? !!

Kusjes,

een verwarde vis.
  donderdag 27 november 2008 @ 13:53:43 #247
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_63564686
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef m-kay het volgende:

[..]

Maar ik vind warrel d'r gedrag een beetje eng. Net zaten we op de bank en keek ze me zo aan...en vroeg ze of we niet vriendje en vriendinnetje zouden kunnen worden. Vervolgens maakte ze allemaal rare bewegingen met d'r toch. Maar ze heeft niet gezegd dat ze met me wil verkeren. Wat moet ik nu!?!?!? !!

Kusjes,

een verwarde vis.
Dat is niet erg. Als ze het met dr tong zou doen zou je gepwnd zijn, nu hoef je je nergens druk om te maken

Groetjes,

Je moeder
pi_63564728
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat is niet erg. A ls ze het met dr tong zou doen zou je gepwnd zijn, nu hoef je je nergens druk om te maken

Groetjes,

Je moeder
GAST!
pi_63564888
quote:
Op donderdag 27 november 2008 @ 13:51 schreef m-kay het volgende:

[..]

Maar ik vind warrel d'r gedrag een beetje eng. Net zaten we op de bank en keek ze me zo aan...en vroeg ze of we niet vriendje en vriendinnetje zouden kunnen worden. Vervolgens maakte ze allemaal rare bewegingen met d'r tong. Maar ze heeft niet gezegd dat ze met me wil verkeren. Wat moet ik nu!?!?!? !!

Kusjes,

een verwarde vis.
Ga met dr dansen op van die dansmatten!
pi_63565158
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:01 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ga met dr dansen op van die dansmatten!
En dan.................
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')