Noobquote:
Ah well, gelukkig was het in Tanthof.quote:![]()
DELFT - Bij een gewapende overval op de Plus-supermarkt aan de Bikolaan is woensdagavond een medewerker gewond geraakt.
Hij werd door de overvallers zo hard op zijn hoofd geslagen dat hij moest worden behandeld in het Reinier de Graaf Gasthuis. De daders zijn nog niet gepakt.
Omdat de politie niet zeker was dat de overvallers al vertrokken waren op het moment dat de melding binnenkwam, werd een arrestatieteam ingezet. Dat doorzocht de supermarkt, maar de daders bleken inmiddels te zijn gevlucht. In de buurt van de supermarkt heeft de politie wel iemand aangehouden. Onderzocht wordt of deze persoon iets met de overval te maken heeft. Vooralsnog gaat de politie uit van twee overvallers. De klanten die op het moment van de overval binnen waren, zijn door de politie en Slachtofferhulp opgevangen. Volgens een woordvoerder van de politie was het voor hen een zeer traumatische ervaring. "Deze mensen en het slachtoffer zijn onze eerste prioriteit. Daarna gaan we onderzoeken wat zich precies in de winkel heeft afgespeeld en of er iets is weggenomen", meldt de woordvoerder.
Bent u getuige geweest van deze overval of heeft u informatie die de politie kan helpen bij het opsporen van de daders? Beide daders waren in het zwart gekleed. Neemt u dan contact op met de recherche van Politiebureau Delft via 0900-8844. Of met Meld Misdaad Anoniem op nummer 0800-7000.
http://www.deweekkrant.nl(...)or_gewapende_overval
Waarom krijg ik dat niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, werd ook echt gespammed door dat Burgernet, ondertussen al 3x in een week
-Die overal
-Vermiste vrouw
-Gejatte auto
Dat ze mailen en smsen vind ik prima, maar ze bellen ook! En nog geheim ook
Krijg je zo'n bandje wat na 10 seconden gaat lopen, dus eerst neem je op 'Hallo...HALLO??? HA-LLO?!?!'
En dan krijg je zo'n TomTom stemmetje 'Dit is een bericht van Burgernet, graag uw aandacht voor het volgende...'
Het valt vandaag nog reuze mee met de kou, gister en zondag was vele malen kouderquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:09 schreef warrel het volgende:
Ik wil straks niet naar buiten :-o Koudddd
Idem.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:05 schreef mcDavid het volgende:
Naah, denk niet dat ze er wat aan hebben. Ik kom toch nooit buiten..
Jep naar Rotterdamquote:Op donderdag 27 november 2008 13:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idem.
Ga je verhuizen Loveless?
Dat gebeurt je normaal nooitquote:
Tsja,het was vanmorgen niet eens in me opgekomen dat warrel op tijd zou komen op onze afspraak. Kan je je voorstellen...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat gebeurt je normaal nooit!
Dat is wel een héle tactische manier om te zeggen dat je zelf ook te laat was!quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 13:38 schreef m-kay het volgende:
[..]
Tsja,het was vanmorgen niet eens in me opgekomen dat warrel op tijd zou komen op onze afspraak. Kan je je voorstellen....
Hoe kan je nu te laat zijn als je om kwart over 7 al op bent?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is wel een héle tactische manier om te zeggen dat je zelf ook te laat was!
Dat is niet erg. Als ze het met dr tong zou doen zou je gepwnd zijn, nu hoef je je nergens druk om te makenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:51 schreef m-kay het volgende:
[..]
Hoe kan je nu te laat zijn als je om kwart over 7 al op bent?.
Maar ik vind warrel d'r gedrag een beetje eng. Net zaten we op de bank en keek ze me zo aan...en vroeg ze of we niet vriendje en vriendinnetje zouden kunnen worden. Vervolgens maakte ze allemaal rare bewegingen met d'r toch. Maar ze heeft niet gezegd dat ze met me wil verkeren. Wat moet ik nu!?!?!?!!
Kusjes,
een verwarde vis.
GAST!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is niet erg. A ls ze het met dr tong zou doen zou je gepwnd zijn, nu hoef je je nergens druk om te maken
Groetjes,
Je moeder
Ga met dr dansen op van die dansmatten!quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 13:51 schreef m-kay het volgende:
[..]
Hoe kan je nu te laat zijn als je om kwart over 7 al op bent?.
Maar ik vind warrel d'r gedrag een beetje eng. Net zaten we op de bank en keek ze me zo aan...en vroeg ze of we niet vriendje en vriendinnetje zouden kunnen worden. Vervolgens maakte ze allemaal rare bewegingen met d'r tong. Maar ze heeft niet gezegd dat ze met me wil verkeren. Wat moet ik nu!?!?!?!!
Kusjes,
een verwarde vis.
En dan.................quote:Op donderdag 27 november 2008 14:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga met dr dansen op van die dansmatten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |