quote:Johan Derksen wordt met de dood bedreigd
Bij de politie Midden-Brabant in Tilburg is een melding binnengekomen, dat hoofdredacteur Johan Derksen van Voetbal International neergeschoten wordt indien hij zich bij de wedstrijd Willem II-Feyenoord vertoont.
De melding kwam van een man die zich Feyenoord-supporter noemde. De politie heeft Derksen woensdagmiddag op de hoogte gebracht van dit dreigement. In overleg met de politie zal Derksen de wedstrijd niet bezoeken, maar de Tilburgse politie stelt wel een onderzoek in.
Zowel de politie als Derksen neemt het dreigement uitermate serieus, al is de hoofdredacteur al meerder keren bedreigd. Hij genoot al eens politiebescherming tegen een sponsor van RKC Waalwijk en tegen supporters van ADO Den Haag.
Voor RTL analyseerde hij enige tijd Eredivisie-wedstrijden in gezelschap van bodyguards en ook op het Mediapark in Hilversum werd hij een half jaar door bodyguards beschermd.
Blijkbaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef groenen het volgende:
Johan krijgt toch dagelijks hate- en dreigmail? Waar hij doorgaans heel luchtig over doet. Misschien is dit nu wat serieuzer?
Idd. Hij zegt ook vaak genoeg dingen waar ik het helemaal niet mee eens bent, maar ik moet daar eigenlijk gewoon om lachen. Je moet het gewoon met een korretje zout nemen, dat doet hij zelf ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:50 schreef Tvduijn het volgende:
Ongelofelijk wat triest zeg, je hoeft toch niet naar die man te luisteren als hij je irriteert?
Wilfred Genee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:00 schreef Stevie_G het volgende:
nee ik bedoel als hoofdredacteur
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Klinkt als een hele slechte grap ofzo.
Er zijn van die zieke mensen die vaak van dit soort belletjes plegen voor de "grap".quote:
Michel van Egmond of Taco van der Velde.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:00 schreef Stevie_G het volgende:
nee ik bedoel als hoofdredacteur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |