en als het een schakel is dan helemaalquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom heb je trouwens een brommer die maar 42 km/uur kan?
Dat dus inderdaadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:24 schreef Bananenman het volgende:
Hippe korte broek heeft die agent aan!
Dus dan heb je zoiets van: Oh, pak ik meteen de rest van de dag vrij om een dikke paint in elkaar te draaien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dan krijg ik een boete omdat ik geen papieren bij me heb
Klacht: Politie die je pakt op iets anders als je niet te snel gaat.
ik zorg nu dat ik mijn papieren bij me heb, en dan ga ik de rollerbanken opzoekenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was 1 maandje geleden ook aangehouden op de brommer van me broer
Die gaat 40, opeens kwam de politie motor voor me rijden dat ik moest volgen. Dus ik op de roller.
"Oke, rijd maar verder"niks is meer useless dan geld aan de politie doneren
Bij mij waren ze ook met de zaklamp overal tussenin aant schijnenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik zorg nu dat ik mijn papieren bij me heb, en dan ga ik de rollerbanken opzoeken[ afbeelding ]
en dan mijn best doen om ze te laten denken dat hij te snel gaat maar een begrenzer heeft ofzo
ja, bij mij zat hij ook te kijken, en ik zeg zo: Hier staat het framenummer hoor, meneer (quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij mij waren ze ook met de zaklamp overal tussenin aant schijnenen dat was niet om he framenr te controleren whehe
Klacht: kutpubers die niet snappen dat ze je ALTIJD een boete mogen geven als je je papieren niet bij je hebt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dan krijg ik een boete omdat ik geen papieren bij me heb
Klacht: Politie die je pakt op iets anders als je niet te snel gaat.
bij beetje pech halen ze em uitelkaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik zorg nu dat ik mijn papieren bij me heb, en dan ga ik de rollerbanken opzoeken[ afbeelding ]
en dan mijn best doen om ze te laten denken dat hij te snel gaat maar een begrenzer heeft ofzo
Ben jij junkiesietze?!?!?!?!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef RickoKun het volgende:
De lollerbank is zwaar verkenkah-ed inderdaad!
Mij hebben ze ook eens aangepakt in mijn Junkie-Sietze leeftijd van toen, kwam er zoen motor agent uit de stad die ik moest volgen naar de lollerbank, bleek dat ie na zo'n 10 minuten maar niet de bank kon vinden, vroeg ie aan mij of ik wist waar ie stond!!!!!!!!!!!
Ik natuurlijk antwoorden dat ik dat niet wist (hij stond bij zoen tuinwerk bedrijf) en toen liet hij me gaan en dus heb ik de lollerbank gepwned!
Da's vroegah nu word het direct omgezet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef Dulk het volgende:
rollerbankhet vermogen gemeten in kw, omzetten naar snelheid volgens een conversieboekje
geen ene moer, TS is gewoon zo'n pauper dat ie zn papieren niet eens meeneemt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat heeft dat "niet te hard" nou met je boete te maken?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:01 schreef IkkuhNL het volgende:
Ik heb me helemaal doodgelachen om dat paintje;p
Echt waar..
dat ze je wel ergens anders op pakken als je niet te hard gaat...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat heeft dat "niet te hard" nou met je boete te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |