We gaan haar morgenmiddag begraven naast Jochem, hier in de achtertuin. Jochem is onze Siamees die een jaar of 7 geleden ook rond deze tijd is ingeslapen (veel minder vredig dan Kriebel). Kriebel blijft vanavond nog in de woonkamer liggen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
mooi
is het passend om te vragen wat jullie met haar lichaampje doen? Willen jullie het begraven (hebben jullie een eigen tuin?) of gaat ze gecremeerd worden ofzo?
sterkte
Djamu ging meteen in de koffer van de dierenarts zitten en liep pardoes nog bijna zo in de doodmaakspuit die hij in zijn handen had, de suicidale rakker. Kriebel ligt nu in een mand en hij ging net even kijken, beetje van huh, wat lig je stil. Koen geeft geen sjoege maar dat is Koen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Hoe reageren Koen en Djamu?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Is ze rustig/relaxed gegaan?
Nee dokter kriebel, we hebben haar vernoemd naar iets uit Borreltijd van Arjan Ederveen en Tosca Niterink. Was volgens mij een soort shampoo ofzo.quote:
Ik dacht iets met fluweel en satijn, en dagelijks verse appeltaart.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het fijn dat ze is 'weggegleden' ipv een rottige doodsstrijd.
Sterkte vanmiddag, maak je een mooi herfstgrafje?
Hoe groter de hartstocht, hoe natter de poesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
vanochtend nog wakker geworden met een kater?
want je kent de uitdrukking: 's avonds een poes, 's ochtends een kater.
grapje moet kunnen in deze moeilijke tijden. toch?
even over het grafje nog. je kan met cement een mooi steentje maken waar je dan de voetafdrukjes van de andere katten indrukt. hebben die ook nog afscheid genomen, zeg maar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe groter de hartstocht, hoe natter de poes
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef SCH het volgende:
Vandaag de rekening gehad. Een euthanasie kost dus 77 euro. Dan weten we dat ook weer.
misschien was het zo snel omdat ze vandaag alweer langs moesten voor de andere katten en die rekening toch ook al moesten betalen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat is wel heel snel. Bij mijn dierenarts zou dat ruim 2 weken hebben geduurd. Ik ben 3 dagen later zelf alvast maar de rekening gaan voldoen.
Ik kreeg ook een kaartje van hun over de postWaarin zij mij sterkte toewensten met het verlies van Poekie
die kregen wij ook voor de hond, twee weken later ofzo, n wit kaartje met zwarte pootjes en een lieve tekst ( die ik nu nergens meer kan vinden ) vond ik zo mooi toen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
k kreeg ook een kaartje van hun over de postWaarin zij mij sterkte toewensten met het verlies van Poekie
quote:Afscheid van een vriendin
Zeg me dat je nooit weg zult gaan.
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt
Zul je me zien
Heel even
in de verte.
Ik weet niet meer wat ik kwijt was. Ik dacht iets van 55 a 60 euro.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien was het zo snel omdat ze vandaag alweer langs moesten voor de andere katten en die rekening toch ook al moesten betalen?
ik vind 77 euro eigenlijk best meevallen als je ziet hoe laat die man nog moest werken en ook aan huis kwam. maar dit terzijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |