abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62453962
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:02 schreef Hephaistos. het volgende:

Dat is de schuld van Leefbaar dan ja, al verwacht ik dat de achterban het alleen maar mooi vindt als ze eens flink tegen de nieuwe burgemeester aanschoppen.

Maar het punt is dat de weerstand van Leefbaar tegen Aboutaleb door iedereen te voorspellen was. Ik snap dan niet waarom een vertrouwenscommissie niet meer waarde heeft gehecht aan het boven de partijen staan van een burgemeester. De kans is zeker aanwezig dat Leefbaar weer de grootste gaat worden de volgende verkiezingen en de stad weer gaat besturen. Dat zou dan moeten gebeuren onder Aboutaleb? Tja, niet handig...
Hoe ver moet je daarin gaan dan? Alleen LR heeft een probleem met Aboutaleb en als ze weer de grootste partij worden (wat ik onwaarschijnlijk acht overigens) en aangeven niet met de burgermeester door een deur te kunnen dan zullen ze vermoedelijk buitenspel worden gezet door de andere partijen.

Aboutaleb heeft nog ruiimschoots de tijd om zich te bewijzen voordien en mocht hij daar niet in slagen, tja, dan hebben ze mischien een punt maar het geblaat nu gaat over alles behalve zijn functioneren.
pi_62453989
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het is een PvdA politicus uit Amsterdam zonder ervaring als burgemeester. Niet vreemd dat daar weerstand tegen komt.
Dat zou nou eens een steekhoudend argument kunnen zijn.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_62454001
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 08:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Als die gasten eerst Nederlander zijn waarom dragen ze dan veel (dus niet iedereen en altijd) Marokaanse kledij? Waarom lopen ze bij sport voor Oranje altijd met verwijzing naar Marokko?

Laat ze ophoepelen!!
Ruik ik hier jaloezie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_62454012
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:21 schreef Pool het volgende:

[..]

Maar wel met 5 burgemeesters in de 6 grootste steden.
Om die reden is het daar ook zo'n $%^#@-zooitje.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62454025
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:15 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het prachtig deze megarel. Dat wordt weer lekker ouderwets ongefundeerd PvdA-bashen de komende tijd.
Je was wat vergeten
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62454026
Het is ook een proces dat nog niet helemaal uitgekristalliseerd is in de hoofden van de mensen. Jarenlang is door de multiculturele kliek gehamerd op integratie van de allochtonen. Toen bleek dat één groep allochtonen daartoe niet in staat was (de islamieten) moest er een nieuwe boodschap in de hoofden van de mensen worden ingebracht en dat is niet integratie maar assimilatie. Daar hoort ook het kunnen hebben van een dubbele nationaliteit/loyaliteit bij. Het gaat dus niet over hoe diep een gedachtengang is bij een LR-PVV-stemmer maar hoe ver het proces gevorderd is.

Overigens ben ik voorstander van een dubbele nationaliteit. Dat vergemakkelijkt straks de terugkeer naar marokko voor mensen die niet willen integreren.
pi_62454039
pi_62454057
Ja LR is natuurlijk bang voor hun voorhuidje.
pi_62454090
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:24 schreef schoelje het volgende:
Overigens ben ik voorstander van een dubbele nationaliteit. Dat vergemakkelijkt straks de terugkeer naar marokko voor mensen die niet willen integreren.
Immigranten uit marokko zullen nooit terug gestuurd worden (allemaal wetjes voor enzo). Ik vind het hebben, en vooral houden, van een dubbele nationaliteit een teken van niet willen intergreren
pi_62454091
LR is gebasseerd op haat , niks minder dan haat
ze spelen het graag op persoon,afkomst en religie
pi_62454119
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Immigranten uit marokko zullen nooit terug gestuurd worden (allemaal wetjes voor enzo). Ik vind het hebben, en vooral houden, van een dubbele nationaliteit een teken van niet willen intergreren
Dubbele nationaliteit zal altijd blijven bestaan.
Wen er maar aan. Iedere buitenlander westerse en niet-westerse hebben 2 paspoorten
Amerikaanse burgers of Chineze werkers hier hebben allemaal 2 paspoorten
wen er maar aan.
pi_62454149
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef Meki het volgende:
LR is gebasseerd op haat , niks minder dan haat
ze spelen het graag op persoon,afkomst en religie
Wat is dat nou weer voor onzin, dr zijn genoeg dingen die LR heeft gedaan die absoluut niet afkomst/regligie gerelateerd zijn.
pi_62454157
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Dubbele nationaliteit zal altijd blijven bestaan.
Wen er maar aan. Iedere buitenlander westerse en niet-westerse hebben 2 paspoorten
Amerikaanse burgers of Chineze werkers hier hebben allemaal 2 paspoorten
wen er maar aan.
Dubbele nationaliteit moet ook zeker blijven bestaan, want over een paar jaar flikkeren we iedereen die tuig is en een dubbel paspoort heeft, het land uit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:29:52 #254
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_62454171
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:21 schreef Pool het volgende:

[..]

Maar wel met 5 burgemeesters in de 6 grootste steden.
Het is trouwens nog mooier:

1 Amsterdam 750.771
2 Rotterdam 582.736
3 Den Haag ('s-Gravenhage) 478.948 VVD
4 Utrecht 296.305
5 Eindhoven 210.876
6 Tilburg 201.936
7 Almere 184.414 VVD
8 Groningen
9 Breda 171.132
10 Nijmegen 161.177 D66

De 10 grootste gemeenten (bron: wikipedia). Alleen de dikgedrukte gemeenten hebben géén PvdA-burgemeester.

O ja, CDA.
Die hebben wél maar mooi even de burgemeester van de kleinste gemeente, Schiermonnikoog (937 inw.).
pi_62454204
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef Pool het volgende:

[..]

Het is trouwens nog mooier:

1 Amsterdam 750.771
2 Rotterdam 582.736
3 Den Haag ('s-Gravenhage) 478.948 VVD
4 Utrecht 296.305
5 Eindhoven 210.876
6 Tilburg 201.936
7 Almere 184.414 VVD
8 Groningen
9 Breda 171.132
10 Nijmegen 161.177 D66

De 10 grootste gemeenten (bron: wikipedia). Alleen de dikgedrukte gemeenten hebben géén PvdA-burgemeester.
Dat verklaart een hoop
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:35:37 #256
144213 Adidah
Het was wraak
pi_62454327
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 08:39 schreef sgeitgeit het volgende:

[..]

Aan landverraders nog minder.
Flikker toch op man. Je bent waarschijnlijk veel te jong om te kunnen weten wat een landverrader is. De vrijheidsstrijders van weleer zouden zich in hun graf omdraaien als ze zouden horen hoe deze term tegenwoordig door rechts misbruikt wordt. Populistisch gepeupel, dat is het.
pi_62454383
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin, dr zijn genoeg dingen die LR heeft gedaan die absoluut niet afkomst/regligie gerelateerd zijn.
Kijk aub alleen zijn uitspraken van die ezel op NOVA TV.
pi_62454390
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef VeerMans het volgende:

[..]

In Algerije zijn in de jaren 1920 ook de lastige marokkanen teruggestuurd en daar heeft niemand ooit moeilijk over gedaan.
pi_62454432
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dubbele nationaliteit moet ook zeker blijven bestaan, want over een paar jaar flikkeren we iedereen die tuig is en een dubbel paspoort heeft, het land uit.
zulke dingen gebeuren alleen in dictaturen
en is Nederland wel zo'n land
pi_62454491
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef schoelje het volgende:

[..]

In Algerije zijn in de jaren 1920 ook de lastige marokkanen teruggestuurd en daar heeft niemand ooit moeilijk over gedaan.
Is Nederland als een dictatuur regime als Algerije die alleen extreministen kent en vele aanslagen

Kom nou niet met onzinnige uitspraken
pi_62454505
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten vriend, als je 10 jaar geleden zou zeggen dat een Wilders groot zou worden, zou ook niemand het geloven.
quote:
en is Nederland wel zo'n land
Ja dat zijn we zeker weten.
pi_62454532
[url=http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&no_cache=1&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1387&tx_ttnews[backPid]=111&cHash=f48444f580]http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&no_cache=1&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=1387&tx_ttnews[backPid]=111&cHash=f48444f580[/url]

Pauw en Witteman 16 OKT over Aboutaleb
pi_62454566
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten vriend, als je 10 jaar geleden zou zeggen dat een Wilders groot zou worden, zou ook niemand het geloven.
[..]

Ja dat zijn we zeker weten.
Wilders is niet groot, 4 % van NEDERLAND
pi_62454591
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Wilders is niet groot, 4 % van NEDERLAND
Tijden veranderen.
pi_62454709
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tijden veranderen, iedereen wordt steeds radicaler, zowel de theeleuten van de linkse kerk, als wij.

Wist niet dat de NVU nog radicaler kon worden. Wat gaan jullie straks doen? Allochtonen levend verbranden?
pi_62454712
Aboutaleb
Jusqu'ici tout va bien...
pi_62454736
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Kijk aub alleen zijn uitspraken van die ezel op NOVA TV.
Is dat niet een beetje oppervlakkig om je mening te vormen op basis van wat nova erover te zeggen heeft? Woon je in rotterdam, weet je wat er de afgelopen 4 jaar veranderd is?

En je hebt het nu over 1 iemand (geen idee wie je in dit geval bedoeld met 'die ezel') en in je vorige post ging het over een hele politieke partij
pi_62454751
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wist niet dat de NVU nog radicaler kon worden. Wat gaan jullie straks doen? Allochtonen levend verbranden?
Ik hoor niet bij de NVU. En er wordt geen geweld gebruikt, maar de lieden die bewezen tuig zijn en een dubbel paspoort hebben, trappen we enkel en alleen straks het land terecht uit, daar kan helemaal niemand tegen zijn.
En geloof mij nou maar, die tijd gaat echt wel komen. En de schuld daarvan ligt niet bij ons, maar bij de linksekerk, want zonder de linksekerk had het nooit zover hoeven komen en daar hebben wij jarenlang voor gewaarschuwd, maar ze wilden maar niet luisteren.
pi_62454827
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik hoor niet bij de NVU. En er wordt geen geweld gebruikt, maar de lieden die bewezen tuig zijn en een dubbel paspoort hebben, trappen we enkel en alleen straks het land terecht uit, daar kan helemaal niemand tegen zijn.
Geen idee waar jij wel of niet bijhoort. Boeit me verder ook niet. Ik speculeer er gewoon even lustig op los, net zoals jij vaak doet.

Ik heb trouwens niets tegen tuig-allochtonen het land uit trappen, hoe eerder hoe beter zelfs. In tegenstelling tot jou laat ik wel de mogelijkheid open dat sommige mensen daar tegen zijn. Dat zegt echter meer iets over jouw kijk op de zaken dan over de mijne.
pi_62454854
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef VeerMans het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje oppervlakkig om je mening te vormen op basis van wat nova erover te zeggen heeft? Woon je in rotterdam, weet je wat er de afgelopen 4 jaar veranderd is?

En je hebt het nu over 1 iemand (geen idee wie je in dit geval bedoeld met 'die ezel') en in je vorige post ging het over een hele politieke partij
Hij is de leider van de partij
die kijkt niet naar kwaliteiten maar kijkt alleen op persoon,afkomst en religies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')