Hoe ver moet je daarin gaan dan? Alleen LR heeft een probleem met Aboutaleb en als ze weer de grootste partij worden (wat ik onwaarschijnlijk acht overigens) en aangeven niet met de burgermeester door een deur te kunnen dan zullen ze vermoedelijk buitenspel worden gezet door de andere partijen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat is de schuld van Leefbaar dan ja, al verwacht ik dat de achterban het alleen maar mooi vindt als ze eens flink tegen de nieuwe burgemeester aanschoppen.
Maar het punt is dat de weerstand van Leefbaar tegen Aboutaleb door iedereen te voorspellen was. Ik snap dan niet waarom een vertrouwenscommissie niet meer waarde heeft gehecht aan het boven de partijen staan van een burgemeester. De kans is zeker aanwezig dat Leefbaar weer de grootste gaat worden de volgende verkiezingen en de stad weer gaat besturen. Dat zou dan moeten gebeuren onder Aboutaleb? Tja, niet handig...
Dat zou nou eens een steekhoudend argument kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is een PvdA politicus uit Amsterdam zonder ervaring als burgemeester. Niet vreemd dat daar weerstand tegen komt.
Ruik ik hier jaloeziequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Als die gasten eerst Nederlander zijn waarom dragen ze dan veel (dus niet iedereen en altijd) Marokaanse kledij? Waarom lopen ze bij sport voor Oranje altijd met verwijzing naar Marokko?
Laat ze ophoepelen!!
Om die reden is het daar ook zo'n $%^#@-zooitje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar wel met 5 burgemeesters in de 6 grootste steden.
Je was wat vergetenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:15 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het prachtig deze megarel.Dat wordt weer lekker ouderwets ongefundeerd PvdA-bashen de komende tijd.
![]()
Immigranten uit marokko zullen nooit terug gestuurd worden (allemaal wetjes voor enzo). Ik vind het hebben, en vooral houden, van een dubbele nationaliteit een teken van niet willen intergrerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:24 schreef schoelje het volgende:
Overigens ben ik voorstander van een dubbele nationaliteit. Dat vergemakkelijkt straks de terugkeer naar marokko voor mensen die niet willen integreren.
Dubbele nationaliteit zal altijd blijven bestaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Immigranten uit marokko zullen nooit terug gestuurd worden (allemaal wetjes voor enzo). Ik vind het hebben, en vooral houden, van een dubbele nationaliteit een teken van niet willen intergreren
Wat is dat nou weer voor onzin, dr zijn genoeg dingen die LR heeft gedaan die absoluut niet afkomst/regligie gerelateerd zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef Meki het volgende:
LR is gebasseerd op haat , niks minder dan haat
ze spelen het graag op persoon,afkomst en religie
Dubbele nationaliteit moet ook zeker blijven bestaan, want over een paar jaar flikkeren we iedereen die tuig is en een dubbel paspoort heeft, het land uit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit zal altijd blijven bestaan.
Wen er maar aan. Iedere buitenlander westerse en niet-westerse hebben 2 paspoorten
Amerikaanse burgers of Chineze werkers hier hebben allemaal 2 paspoorten
wen er maar aan.
Het is trouwens nog mooier:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar wel met 5 burgemeesters in de 6 grootste steden.
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is trouwens nog mooier:
1 Amsterdam 750.771
2 Rotterdam 582.736
3 Den Haag ('s-Gravenhage) 478.948 VVD
4 Utrecht 296.305
5 Eindhoven 210.876
6 Tilburg 201.936
7 Almere 184.414 VVD
8 Groningen
9 Breda 171.132
10 Nijmegen 161.177 D66
De 10 grootste gemeenten (bron: wikipedia). Alleen de dikgedrukte gemeenten hebben géén PvdA-burgemeester.![]()
Flikker toch op man. Je bent waarschijnlijk veel te jong om te kunnen weten wat een landverrader is. De vrijheidsstrijders van weleer zouden zich in hun graf omdraaien als ze zouden horen hoe deze term tegenwoordig door rechts misbruikt wordt. Populistisch gepeupel, dat is het.quote:
Kijk aub alleen zijn uitspraken van die ezel op NOVA TV.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin, dr zijn genoeg dingen die LR heeft gedaan die absoluut niet afkomst/regligie gerelateerd zijn.
In Algerije zijn in de jaren 1920 ook de lastige marokkanen teruggestuurd en daar heeft niemand ooit moeilijk over gedaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Immigranten uit marokko zullen nooit terug gestuurd worden (allemaal wetjes voor enzo). Ik vind het hebben, en vooral houden, van een dubbele nationaliteit een teken van niet willen intergreren
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit moet ook zeker blijven bestaan, want over een paar jaar flikkeren we iedereen die tuig is en een dubbel paspoort heeft, het land uit.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:38 schreef schoelje het volgende:
[..]
In Algerije zijn in de jaren 1920 ook de lastige marokkanen teruggestuurd en daar heeft niemand ooit moeilijk over gedaan.
Moet jij eens opletten vriend, als je 10 jaar geleden zou zeggen dat een Wilders groot zou worden, zou ook niemand het geloven.quote:
Ja dat zijn we zeker weten.quote:en is Nederland wel zo'n land
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten vriend, als je 10 jaar geleden zou zeggen dat een Wilders groot zou worden, zou ook niemand het geloven.
[..]
Ja dat zijn we zeker weten.
Tijden veranderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders is niet groot, 4 % van NEDERLAND
Wist niet dat de NVU nog radicaler kon worden. Wat gaan jullie straks doen? Allochtonen levend verbranden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tijden veranderen, iedereen wordt steeds radicaler, zowel de theeleuten van de linkse kerk, als wij.
Is dat niet een beetje oppervlakkig om je mening te vormen op basis van wat nova erover te zeggen heeft? Woon je in rotterdam, weet je wat er de afgelopen 4 jaar veranderd is?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk aub alleen zijn uitspraken van die ezel op NOVA TV.
Ik hoor niet bij de NVU. En er wordt geen geweld gebruikt, maar de lieden die bewezen tuig zijn en een dubbel paspoort hebben, trappen we enkel en alleen straks het land terecht uit, daar kan helemaal niemand tegen zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wist niet dat de NVU nog radicaler kon worden. Wat gaan jullie straks doen? Allochtonen levend verbranden?
Geen idee waar jij wel of niet bijhoort. Boeit me verder ook niet. Ik speculeer er gewoon even lustig op los, net zoals jij vaak doet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij de NVU. En er wordt geen geweld gebruikt, maar de lieden die bewezen tuig zijn en een dubbel paspoort hebben, trappen we enkel en alleen straks het land terecht uit, daar kan helemaal niemand tegen zijn.
Hij is de leider van de partijquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:50 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje oppervlakkig om je mening te vormen op basis van wat nova erover te zeggen heeft? Woon je in rotterdam, weet je wat er de afgelopen 4 jaar veranderd is?
En je hebt het nu over 1 iemand (geen idee wie je in dit geval bedoeld met 'die ezel') en in je vorige post ging het over een hele politieke partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |