Fortis & Binck staan 1 & 2 qua stijgers, of ze beide een echte "financial" zijn is een andere vraagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:41 schreef ItaloDancer het volgende:
zoveel financials hebben we niet meer![]()
of bedoelen ze Europa? Dexia is ook lager
Ik kom bijna nooit op DFT, maar toen dat Nederlandse reddingsfonds in leven werd geroepen wou ING al niet uitsluiten dat ze er beroep op gingen doen. Dus wel logisch om daar op te speculeren nu ook bij ander financials het toch allemaal nog weer slechter blijkt dan gedacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Op de DFT-site gaat het in koor.
Voorkennis
ING kan niet geshort worden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:48 schreef Drugshond het volgende:
Wellicht hedge gedonder die wedden op het omvallen van de bank. Zie eerdere post Santander (2 of 3 topics terug).
dacht dat ING toch als de meer solide gezien werd?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:51 schreef SeLang het volgende:
Nu zijn in UK net mijn spaarcentjes verplaatst van Kaupthing naar ING-direct, moet ik me alweer zorgen gaan maken
En als ze omvallen dat valt het topbestuur te prijzen dat ze opvallend muisstil zijn gebleven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Als ING omvalt, dan valt alles om imonaïef?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:56 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
ING: WIJ GAAN GEEN GEBRUIK MAKEN VAN DE 20 MILJARD VAN BOS. HERHALING: GEEN PROBLEMEN HIER.
En ze slepen meteen ff die IJslandse spaarders die ze in Engeland hebben overgenomen meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En als ze omvallen dat valt het topbestuur te prijzen dat ze opvallend muisstil zijn gebleven.
Klinkt als verwatering van het aandeel om geld op te halen. Kan er niet meer chocolade van maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Worden ff 500.000 stuks de markt op geknald, aldus http://www.eurobench.com/forum/onderwerp.aspx?Id=1181728&p=4 .
En 50k bestens, zie http://www.eurobench.com/forum/onderwerp.aspx?Id=1181783#lastpost
Kaupthing viel in de UK volledig onder het Britse garantiestelsel. De FSA heeft ook krachtdadig opgetreden toen Kaupthing in de problemen kwam door gelijk beslag te leggen op de Britse tak van Kaupthing en dat over te doen naar ING-Direct. Nu valt het opeens onder de Nederlandse Garantieregelingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En ze slepen meteen ff die IJslandse spaarders die ze in Engeland hebben overgenomen mee.
Daar worden dan bakken met geld mee binnen gehaaldquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:05 schreef Xtreem het volgende:
Optie expiratie dag -> markt manipulatie dmv geruchten / block orders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |