Pff.. wanneer kan ik terrastafel worden? Ik mag binnen vast niet rokenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toiletmeubilair dan he... laag beginnen en je langzaam omhoog werken. Zo is MPG inmiddels al gestegen tot het niveau van die antieke koffietafel die je niet meer weg wilt doen omdat hij er al zo lang staat.
Je wilt zeggen dat dat nog niet gebeurd is? Nou vooruit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:30 schreef DaMart het volgende:
Pheno, heb je de oude topics al bijgewerkt mnet 1.075 en 1.076?.
Mijn belofte aan MPG maakt dat ik deze vraag nu stel.
Als je op driekwaart van het het aantal KSC-posts van MPG zitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff.. wanneer kan ik terrastafel worden? Ik mag binnen vast niet roken![]()
[ afbeelding ]
Tss, soms is de scheidslijn dun.quote:
Ooow 25.220,25 posts? Daar ben ik zo als ik mn baan wil kwijtraken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je op driekwaart van het het aantal KSC-posts van MPG zit.
JortK is trouwens onze badkamerspiegel... kan hij ongemerkt gluren als vrouwen hun naakte lichaam bewonderen en verzorgen.
Ik hoef het niet te zien, ik doe het lieverquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
U roept maar![]()
[ afbeelding ]
Wees blij dat ze je niet vragen mij in te halen in totale posts. Of Flesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ooow 25.220,25 posts? Daar ben ik zo als ik mn baan wil kwijtraken.
ik schik me wel in mijn rol als automatische toiletborstel
Toiletrolhouder ook goed?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ooow 25.220,25 posts? Daar ben ik zo als ik mn baan wil kwijtraken.
ik schik me wel in mijn rol als automatische toiletborstel
Kan ik ook goed mee levenquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan ik ook goed mee leven![]()
[ afbeelding ]
ik doe ook verzoeknummertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |