quote:
quote:
Pik! het is alweer verwijderd door de CBMLmob?!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef tjaka het volgende:
hij staat hier
http://www.dailymotion.co(...)ant-buy-me-love_sexy
Ik ook, geile MILF.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:49 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan haar denken
Wat een slet!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:24 schreef dgklieke het volgende:
cbml Too hot for TV lik maar aan mijn lolly
http://www.clipser.com/watch_video/852201
Volgens mij stond hij nog.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:10 schreef DroogDok het volgende:
Ze is wel snel klaar kan vast goed zuigen
Soms ben je gewoon een slet. Stille wateren, je weets.... Ik heb haar al vanaf het begin een slet gevonden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
Dit topique trekt vreemde gasten en als ik het goed begrijp ben je een slet als je iemand pijpt.![]()
Die indruk had ik ook een beetje, maar dan had ze gewoon NEE moeten zeggen. Een vrouw van de wereld, zo intelligent en wijs en in een gelijkwaardige relatie, zegt gewoon NEE op TEEVEE.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:22 schreef AMDFreak het volgende:
Volgens mij wilde ze het eigenlijk niet.. :p
Ow... was jij dat daar bij Fioontje???quote:
Als je het op tv doet bij iemand die je eigenlijk niet mag wel ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
Dit topique trekt vreemde gasten en als ik het goed begrijp ben je een slet als je iemand pijpt.![]()
Wie zegt dat Fiona Joost niet mag?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:46 schreef DroogDok het volgende:
Als je het op tv doet bij iemand die je eigenlijk niet mag wel ja.
Waar gaat dat hele programma nou over?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zegt dat Fiona Joost niet mag?
En wat is hij dan?quote:
En als je het op tv bij je láat doen dan??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je het op tv doet bij iemand die je eigenlijk niet mag wel ja.
Ook niet slim bezig, maar als ontvanger ben je toch minder erg bezig dan als gever.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als je het op tv bij je láat doen dan??
Getuige een flink aantal reacties in dit topic en andere eerdere topics schijnt dat idd uit te maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ook niet slim bezig, maar als ontvanger ben je toch minder erg bezig dan als gever.
Als hij haar zou beffen zou hij bijna net zo erg zijn, niet helemaal want hij is een man, dat wil je toch horen?
Tsja, het is nou eenmaal niet anders. Vrouwen zijn kwetsbaarder, dus die moeten zorgvuldiger zijn in het doen van dat soort dingen. Djeez, ik ben gewoon een beetje ouderwets.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Getuige een flink aantal reacties in dit topic en andere eerdere topics schijnt dat idd uit te maken.
Zelfs in 2008 nog steeds.
Die volg ik niet helemaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waar gaat dat hele programma nou over?
andersom is het ook gebeurd dus waarom nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ook niet slim bezig, maar als ontvanger ben je toch minder erg bezig dan als gever.
Als hij haar zou beffen zou hij bijna net zo erg zijn, niet helemaal want hij is een man, dat wil je toch horen?
Het gaat inderdaad niet echt van harte. Meer van 'Nou jongen, zal ik dat varkentje dan maar even voor je wassen?'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:49 schreef T-lex het volgende:
Net ff gekeken...valt me een beetje tegen als ik heel eerlijk ben.![]()
Ze gaat er voor zitten, maar om nou te zeggen "die maakt er ff werk van"....NEE.![]()
Volgens mij horen ze steeds iets en zijn ze bang dat ze worden gestoord/betrapt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad niet echt van harte. Meer van 'Nou jongen, zal ik dat varkentje dan maar even voor je wassen?'
Ze zit daar niet zomaar.....bij haar kan je dus wel liefde kopen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:22 schreef AMDFreak het volgende:
Volgens mij wilde ze het eigenlijk niet.. :p
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:31 schreef Patrick24031976 het volgende:
[..]
Ze zit daar niet zomaar.....bij haar kan je dus wel liefde kopen!
Hoer
Maar dat is toch ook een typische angst, als je omgeven bent door tig camera's?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:40 schreef bloodymary het volgende:
Echt geil ziet het er niet uit. Inderdaad meer of ze steeds bang zijn betrapt te worden.
Ja QFT enzo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een typische angst, als je omgeven bent door tig camera's?
Ja, want het is heel erg dat hun volwassen dochter door de beslagen ramen van een douchecabine haar vriendje even pijpt.quote:
Nou, als jij dan toch zo 2008 bent dan post jij toch gewoon even een foto van jouw dochter die iemand aan het pijpen is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, want het is heel erg dat hun volwassen dochter door de beslagen ramen van een douchecabine haar vriendje even pijpt.
Leef jij wel in 2008?
Jij ziet het verschil echt niet hè.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, als jij dan toch zo 2008 bent dan post jij toch gewoon even een foto van jouw dochter die iemand aan het pijpen is.
Nou zeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, als jij dan toch zo 2008 bent dan post jij toch gewoon even een foto van jouw dochter die iemand aan het pijpen is.
het gaat ook niet om de peristaltiek, sloompie..quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Overigens zie je er haast niets van in dit filmpje, dus zo schokkend zal het voor de familie niet zijn.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het gaat ook niet om de peristaltiek, sloompie..
op bijvoorbeeld de verjaardag van moeder pijpster, volgende maand een zondag, gaat het -natuurlijk- over de kredietdinges, maar alle visite denkt onderhand wel van: "hee, die pijpslet is er niet vanavond, zou ze weer bezig zijn?"
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
never mind![]()
zullen we ff dansen in dat andere (non-blowjob)zaaltje?
Ja Neanderthaler, de familie zal wel zeer geschokt zijn dat hun dochter aan seks doet....quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op bijvoorbeeld de verjaardag van moeder pijpster, volgende maand een zondag, gaat het -natuurlijk- over de kredietdinges, maar alle visite denkt onderhand wel van: "hee, die pijpslet is er niet vanavond, zou ze weer bezig zijn?"
Ik hoop van harte dat je niet serieus bent...quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doodserieus, sloompiequote:Op maandag 27 oktober 2008 07:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je niet serieus bent...
heb je hem ook weerquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:35 schreef Copycat het volgende:
Het fellatio fragment was niet op televisie te zien. Too hot for teevee, en dus alleen via de site te zien.
En jij pijpt niet op de eerste date, w-j?
Hem?quote:
Vinden ze dit heftiger dan bv als ze onder de dekens als wilden liggen te konijnen, inclusief allemaal hijggeluiden?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef spapaars het volgende:
Fiona gaat internationaal.
http://www.lgdm.net/lgdm-(...)agnon-de-douche.html
pagina vertaald in het nederlandsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:35 schreef spapaars het volgende:
Fiona gaat internationaal.
http://www.lgdm.net/lgdm-(...)agnon-de-douche.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |