Soms ben je gewoon een slet. Stille wateren, je weets.... Ik heb haar al vanaf het begin een slet gevonden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
Dit topique trekt vreemde gasten en als ik het goed begrijp ben je een slet als je iemand pijpt.![]()
Die indruk had ik ook een beetje, maar dan had ze gewoon NEE moeten zeggen. Een vrouw van de wereld, zo intelligent en wijs en in een gelijkwaardige relatie, zegt gewoon NEE op TEEVEE.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:22 schreef AMDFreak het volgende:
Volgens mij wilde ze het eigenlijk niet.. :p
Ow... was jij dat daar bij Fioontje???quote:
Als je het op tv doet bij iemand die je eigenlijk niet mag wel ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
Dit topique trekt vreemde gasten en als ik het goed begrijp ben je een slet als je iemand pijpt.![]()
Wie zegt dat Fiona Joost niet mag?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:46 schreef DroogDok het volgende:
Als je het op tv doet bij iemand die je eigenlijk niet mag wel ja.
Waar gaat dat hele programma nou over?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zegt dat Fiona Joost niet mag?
En wat is hij dan?quote:
En als je het op tv bij je láat doen dan??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je het op tv doet bij iemand die je eigenlijk niet mag wel ja.
Ook niet slim bezig, maar als ontvanger ben je toch minder erg bezig dan als gever.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En als je het op tv bij je láat doen dan??
Getuige een flink aantal reacties in dit topic en andere eerdere topics schijnt dat idd uit te maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ook niet slim bezig, maar als ontvanger ben je toch minder erg bezig dan als gever.
Als hij haar zou beffen zou hij bijna net zo erg zijn, niet helemaal want hij is een man, dat wil je toch horen?
Tsja, het is nou eenmaal niet anders. Vrouwen zijn kwetsbaarder, dus die moeten zorgvuldiger zijn in het doen van dat soort dingen. Djeez, ik ben gewoon een beetje ouderwets.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Getuige een flink aantal reacties in dit topic en andere eerdere topics schijnt dat idd uit te maken.
Zelfs in 2008 nog steeds.
Die volg ik niet helemaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Waar gaat dat hele programma nou over?
andersom is het ook gebeurd dus waarom nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:28 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ook niet slim bezig, maar als ontvanger ben je toch minder erg bezig dan als gever.
Als hij haar zou beffen zou hij bijna net zo erg zijn, niet helemaal want hij is een man, dat wil je toch horen?
Het gaat inderdaad niet echt van harte. Meer van 'Nou jongen, zal ik dat varkentje dan maar even voor je wassen?'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:49 schreef T-lex het volgende:
Net ff gekeken...valt me een beetje tegen als ik heel eerlijk ben.![]()
Ze gaat er voor zitten, maar om nou te zeggen "die maakt er ff werk van"....NEE.![]()
Volgens mij horen ze steeds iets en zijn ze bang dat ze worden gestoord/betrapt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad niet echt van harte. Meer van 'Nou jongen, zal ik dat varkentje dan maar even voor je wassen?'
Ze zit daar niet zomaar.....bij haar kan je dus wel liefde kopen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:22 schreef AMDFreak het volgende:
Volgens mij wilde ze het eigenlijk niet.. :p
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:31 schreef Patrick24031976 het volgende:
[..]
Ze zit daar niet zomaar.....bij haar kan je dus wel liefde kopen!
Hoer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |