Misschien zaterdagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
Must...buy...applestuff...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Svyatagor het volgende:
Must...buy...applestuff...
Heathrow.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef De_Hertog het volgende:
Tomasso: vloog je ook over Dubai? Enig idee wat de prijzen daar zijn?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Werkt iMovie '08 dan ook via USB? Volgens de instructies moet je namelijk de cam aansluiten via FireWire.
Je krijgt gewoon kutkwaliteit beeld, de 1:1 overdracht stream kan alleen goed gaan door de vrij stabiele connectie van Firewire, met iMovie '08 en USB 2.0 krijg je dus nog de extra resourcehog dat je processor moet meedraaien om de videobestanden over te zetten en dat kan problemen geven.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:15 schreef JH87 het volgende:
USB is echt gruwel, volgens mij kun je de beelden dan nooit direct invoeren. Ik heb deze zomer eenmalig met een USB-camera gewerkt, ik doe het echt nooit meer.
Zastore had ik al gevonden ja. Maar ik dacht, misschien is Dubai Airport ook leuk, taxfree enzo. Kan altijd op de heenweg kijken en op de terugweg kopen natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heathrow.
www.zastore.co.za/Alleen die is zoals ik al zei nog niet geupdate, maar de oude MacBooks staan op 12000 rand, dus ik neem aan dat de nieuwe dat ook staan. Toen ik hier aankwam, 1,5 maand terug, was 1 euro ongeveer 11 rand waard, nu zit dat op 13 rand of hoger en dat blijft stijgen.
True, maar dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zastore had ik al gevonden ja. Maar ik dacht, misschien is Dubai Airport ook leuk, taxfree enzo. Kan altijd op de heenweg kijken en op de terugweg kopen natuurlijk
Ik heb twee maanden geleden een nacht lang door die taxfree zone gesjokt, maar heb werkelijk geen Mac gezien. Geen idee eigenlijk, maar moet vast goed betaalbaar zijn als ze er toch staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:13 schreef De_Hertog het volgende:
Tomasso: vloog je ook over Dubai? Enig idee wat de prijzen daar zijn?
Ik had wel ergens gelezen dat ze er zouden moeten zijn. Maar ach, ik heb toch 5 uur de tijd daarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb twee maanden geleden een nacht lang door die taxfree zone gesjokt, maar heb werkelijk geen Mac gezien. Geen idee eigenlijk, maar moet vast goed betaalbaar zijn als ze er toch staan.
Als je de iPhone en dus de gegevens voor de update al synchroniseert met iTunes moet dat lukken inderdaad. Notes niet. Bij eventuele foto's moet het handmatig eraf gehaald worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:56 schreef EvilMarc het volgende:
Semi-toffe tt![]()
Iemand die ff 5 seconden kan sparen om mij te helpen?
[ Apple iPhone3G #17 ] 2.2 to come!
thx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |