Had ik erom moeten lachen dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Aha. Als het goed is hebben ze hem vrijdag gekregen .. tenminste toen ik vrijdag naar een reseller ging waren ze er al. Ook nog even gelachen om de MacBook Pro?
Hij is wel oké ja , maar doel er meer op dat Apple hem als zijnde Pro machine probeert te verkopen maar hem vervolgens uitrust met slechts één fireiwire poort , een verplicht glimmend scherm en een plastic toetsenbord in plaats van de originele aluminium toetsenbord. Dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat je moet herstarten voor een GPU wissel en het topje van de ijsberg is nog dat je voor een DVI adapter slechts 99 euro moet betalen om je MacBook Pro aan een ACD te hangen terwijl bij de eerdere MacBook Pro's er standaard een duallink aansluiting opzit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:12 schreef JH87 het volgende:
Die 'oude' MBP's zien er ook nog steeds prachtig uit, maar als je 'm zo naast de nieuwe ziet staan zijn die nieuwe toch ook wel heul erg mooi hoor. Als je daar op doelt, tenminste.
D'r komt nog iets in Update 10.5.6 voor de nieuwe MBP, waardoor het makkelijker gaat..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, en hoe wil jij een GPU wissel on-the-fly implementeren in je OS? Het is een prima oplossing van Apple. Het is doorgaans niet gewenst om zoiets cruciaals in je OS op te lossen zonder software, als het al uberhaupt kan.
Dat lijkt me een simpele oplossing namelijk door gebruik te maken van 1 videochip en niet 2 chips waardoor je in theorie een uurtje batterij wint.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
Het originele toetsenbord was ook plastic. Ja, met een mooie aluminium look.
Oh, en hoe wil jij een GPU wissel on-the-fly implementeren in je OS? Het is een prima oplossing van Apple. Het is doorgaans niet gewenst om zoiets cruciaals in je OS op te lossen zonder software, als het al uberhaupt kan.
Vista kan het?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
Een mooie sleeve bestaat niet. Een praktische wel. Ik heb de laatste keren bij Mailamac besteld omdat het rap is. Maar je kunt natuurlijk ook bij Apple bestellen , hou wel rekening met de 8 euro verzending. Of bij een reseller zelf langs gaan ..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Woahhh nieuwe MacBook sinds gister! De een na nieuwste, niet die met zwarte randen!
Waar halen jullie je sleeves? Ik wil wel een mooie
Een stevige sleeve? Hmm dat valt nog te betwijfelen. Maar deze ziet er wel goed uit dan , mits in een andere kleur.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
En hij moet natuurlijk ook stevig zijn! Maar als het mooi & stevig kan, waarom niet?
eh , jij zocht een sleeve. Ik niet. Maar goed bij Apple hebben ze dus alleen roze en zwart. Zo te zien kun je niet bij Incase zelf bestellen. Wel handig trouwens zo'n YKK zipper. Zeker bij plastic MacBooks i.v.m. krassen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan moet je even op de site van incase kijken, daar zijn nog zes andere kleuren.
Ja , CS4 is opmerkelijk rapper dan CS3.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:09 schreef Junkie het volgende:
Is er hier al iemand aan de Adobe Creative Suite 4?
Ik moet dalijk ook de broodnodige apps installeren op m'n nieuwe macquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik heb nu wel zin om allerlei leuke programma's te downloaden! Iemand nog tips?
Ik "heb" al heel lang een apple dus dan blijf je een beetje hangen bij je standaard progamma's,quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet dalijk ook de broodnodige apps installeren op m'n nieuwe mac
Lift even mee op je post
- iWorkquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou zeggen
- firefox
- adium
- transmisson
Ik heb zo'n zwarte ervanquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mooie bestaan welBij mij @ schule hebben meisjes echt schattige sleeves
Ik vind deze bijvoorbeeld leuk:
[ afbeelding ]
Verder nog Pixelmator (lichte versie van Photoshop)quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
- iWork (staat er al standaard al op bij de nieuwe Macs, alleen goede regkey vinden.. of kopen natuurlijk)
- VLC
- Perian
- Flip4Mac
Toast
VisualHub
Flow
Microsoft Messenger
- Quicktime Pro
Maar goed dit lijstje moet iedereen hebben natuurlijk.De standaarduitrusting .
Overigens qua Windows zou ik zeker gaan voor XP. "The V-word" wil je gewoon niet ..
Pixelmator ja .. daar heb ik zelfs een licentie voor. Wtf.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verder nog Pixelmator (lichte versie van Photoshop)
En ik mis UnrarX voor het uitpakken van die nare rar bestanden...
VMware Fusion voor eventueel parallel Windows XP ernaast draaien..
En XP moet ik dan maar een fixenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
- iWork ken ik niet? heb ik niet
- VLC heb ik al
- Perian ken ik niet? heb ik niet
- Flip4Mac heb ik al
- Toast heb ik dat nodig? ik heb toch iphoto/itunes?
- VisualHub ken ik niet? heb ik niet
- Flow ken ik niet? heb ik niet
- Microsoft Messenger heb ik al
- Quicktime Pro heb ik al
Maar goed dit lijstje moet iedereen hebben natuurlijk.De standaarduitrusting .
Overigens qua Windows zou ik zeker gaan voor XP. "The V-word" wil je gewoon niet ..
Volgens mij heb ik Photoshopquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Verder nog Pixelmator (lichte versie van Photoshop)
En ik mis UnrarX voor het uitpakken van die nare rar bestanden...
VMware Fusion voor eventueel parallel Windows XP ernaast draaien..
Ik heb ook al een tijd een apple, zelfde probleem dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik "heb" al heel lang een apple dus dan blijf je een beetje hangen bij je standaard progamma's,
terwijl alles nieuw is je helemaal op onderzoek uitgaat en je terug komt met vettere shit!
Niets. Dat is alleen wat 'gemakkelijker' daarentegen kun je wel minder.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik PhotoshopWat voor meerwaarde heeft Pixelmator dan?
Ik heb al 18 jaar een eigen apple dus ik dacht dat ik redelijk ingelezen was,quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tijd een apple, zelfde probleem dus.
Dalijk dus over naar Leopard, daar is vast nog wel e.e.a. aan leuks voor te krijgen.
Oh oké, dan download ik die niet!quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:52 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niets. Dat is alleen wat 'gemakkelijker' daarentegen kun je wel minder.
Sorry?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en bijv. Photoshop en XP moet je kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |