XP kun je vast ook nog wel installeren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
bij die ene zit waarschijnlijk vista en bij de andere leopard. Makkelijke keuze lijkt mij.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:17 schreef Reneuh het volgende:
Es ff kijken of jullie me kunnen overtuigenUiteraard ook rekening houdend met het nieuwe glazen scherm, het gewicht, afmetingen en de nieuwe touchpad.
Ik kan kopen voor ongeveer hetzelfde geld (1400-1500 euro):
[..]
OF:
[..]
Waarom moet ik voor de Mac kiezen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:52 schreef Qunix het volgende:
Zit er bij de MAcbook eigenlijk speakers? Ik mis de gaatjes...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:52 schreef Qunix het volgende:
Zit er bij de MAcbook eigenlijk speakers? Ik mis de gaatjes...
http://www.apple.com/nl/macbook/specs.html anders kijk je daar even. Maar de gaatjes zitten wel op de macbook pro volgens mij is het voor extra lucht aanvoer/afvoerquote:
Zo, we gaan hem 's installeren. Ben benieuwd of het wat is. En anders zijn we zo weer terug bij de legale CS3.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb de versie van Brokenstones.
Size: 5.56 GB (5,970,062,417 bytes)
Leopard draaide hier al op woensdag, terwijl ie op vrijdag officieel uit kwamquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
CS4 is nog allemaal Beta van wat ik gezien heb, officiële versie is net een dag uit ofzo..
Ik ben nu een PC versie aan het downloaden van 34GBquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
CS4 is nog allemaal Beta van wat ik gezien heb, officiële versie is net een dag uit ofzo..
In de normale onderwijsstore kan het prima.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:03 schreef Qunix het volgende:
Hmmm verschil is slechts 80 euro... Laat ik het maar normaal doen
Heb 4GB en US toetsenbord...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
In de normale onderwijsstore kan het prima.
Overigens verstuurt FlexTronics de meeste standaard orders dus met UPS vanuit Venray. Maar als je je Mac aanpast komt hij uit China en met TNT express.
Vandaar die lange levertijd ineens, ik heb de HD aangepast naar 500GB en een US Keyboard besteld, het is alsof ze in China ineens te weinig slavenkindjes hebben en het nog moeten assembleren, schiet eens op man...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:09 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
In de normale onderwijsstore kan het prima.
Overigens verstuurt FlexTronics de meeste standaard orders dus met UPS vanuit Venray. Maar als je je Mac aanpast komt hij uit China en met TNT express.
Vertel eens hoelang?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vandaar die lange levertijd ineens, ik heb de HD aangepast naar 500GB en een US Keyboard besteld, het is alsof ze in China ineens te weinig slavenkindjes hebben en het nog moeten assembleren, schiet eens op man...
Het verschil zit 'm vooral in de Enter knop en het ontbreken van het Euro teken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:57 schreef zaara het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Nederlands toetsenbord en de US toetsenbord. Las op wikipedia dat nederlands en us toetsenbord hetzelfde is?
je hebt tilde nog nooit gebruiktquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ] Deze knop heb ik echt nog NOOOIT gebruikt.
eh... § is geen tilde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
je hebt tilde nog nooit gebruikt
Of je went gewoon aan MacOSX en leert je Windows gewoontes af ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben wel blij met m'n nieuwe Mac mini, maar wat is die mouse-acceleration pokke-irritant zeg! Ik heb al iMousefix gedraaid, en nu is het minder maar nog wel aanwezig. Iemand een betere tool?
Ik gebruik USB Overdrive, werkt erg prettig en het biedt veel mogelijkheden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben wel blij met m'n nieuwe Mac mini, maar wat is die mouse-acceleration pokke-irritant zeg! Ik heb al iMousefix gedraaid, en nu is het minder maar nog wel aanwezig. Iemand een betere tool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |