Sorry hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 11:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in dit topic komen.
Als jij een paar handgemaakte schoenen van topkwaliteit met een prachtige model voor ons kan vinden voor 100 euro hou ik mij aanbevolen.. maar kom niet aan met Manfield meuk. Ik heb ook Manfield meuk, simpelweg omdat ik niet altijd dure schoenen wil dragen.
Overigens vind ik Van Gils schoenen een aardige tussenweg.. ga eens kijken bij Setpoint, zijn ze vaak in de aanbieding. Heb daar 2 paar suede schoenen van.. aardig model, en kwalitatief niet slecht. En je bent voor < 100 euro klaar..
Oei, bicycle toequote:Op dinsdag 11 november 2008 21:53 schreef Oksel het volgende:
Heren, wat voor merk is dit ook al weer?
Let niet op de huidige staat van de schoen, heb ze in verband met een weekend weg 3 dagen achter elkaar gedragen.. en ze zaten net om de spanner. Morgen zien ze er al beter uit, en na een poetsbeurt nog een stuk beter. Ze waren ongeveer 250 euro's. Volgens mij een Italiaans merk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, het is mijn smaak ook niet.quote:
Wat wordt er dan bedoeld met bicycle toe? die lijntjes die tot aan de teen lopen? Waarom die naam?quote:Op woensdag 12 november 2008 20:43 schreef Oksel het volgende:
Bicycle toe:
[ afbeelding ]
Je gaat toch niet mijn schoenen vergelijken met bovenstaande schoenen?Het is een maat 41, geen 45. Oftewel; een lange slanke schoen. Met bewust geen "punt", omdat ik ze onder een pak draag en er wat klassieker uit wil zien.
Het gaat inderdaad om die 'naden' op de schoen. Het wordt ook wel de algonquin toe genoemd.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:57 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Wat wordt er dan bedoeld met bicycle toe? die lijntjes die tot aan de teen lopen? Waarom die naam?
Voor een klassieke uitstraling vind ik je schoen geen logische keuze, daar is het toch te 'snel' voor.
Bij sommige modellen kan het mooi staan, maar vaker ziet het er knullig uit, imo.quote:Algonquin Toe: A style originated in the 1700s by the Algonquin Indian tribe, featuring a moccasin front and stitching that extends to the bottom of the toe. Also known as a split toe.
het gaat om de naden inderdaad, dat vind ik persoonlijk ontzettend lelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 20:43 schreef Oksel het volgende:
Bicycle toe:
[ afbeelding ]
Je gaat toch niet mijn schoenen vergelijken met bovenstaande schoenen?Het is een maat 41, geen 45. Oftewel; een lange slanke schoen. Met bewust geen "punt", omdat ik ze onder een pak draag en er wat klassieker uit wil zien.
Ik vind het ook best een mooie schoen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:50 schreef Oksel het volgende:
Het is klassiek genoeg, daar gaat het om. Ik vind het een prachtige schoen![]()
Heb hem net een poetsbeurt gegeven, ze zijn weer helemaal strak, ook natuurlijk door een nachtje op de spanner.
Suitsupplyquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:05 schreef Queque het volgende:
Wel mooi of niet mooi het is allemaal maar een mening, zolang de eigenaar het maar mooi vindt.
ontopic:
Momenteel ben op zoek naar een wollen jas die er netjes moet uitzien van een budget van 300 euro. Zelf zat ik te denken om eens bij setpoint te gaan kijken. Maar hebben andere mensen hier nog aanbevelingen?
Om even in te haken.... échte stijl laat zich in mijn ogen niet dicteren..quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoor wel meer mensen die zeggen dat het overdreven enzulks is
Dat heb ik ook constant. Blijkbaar heb ik de gewoonte om mijn teen omhoog te doen tijdens het lopen. Erg irritant want ik verpest regelmatig schoenen zo.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:10 schreef Rekkie het volgende:
Die zienen er nog erg netjes uit.....
Die van mij na een maand helaas niet meer....
Deuken ten hoogte van mijn grote teen
Komt misschien omdat Magnanni wat dunner leer gebruikt?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:00 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat heb ik ook constant. Blijkbaar heb ik de gewoonte om mijn teen omhoog te doen tijdens het lopen. Erg irritant want ik verpest regelmatig schoenen zo.
Misschien dat ik dat voor de volgende keer moet onthouden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:57 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Komt misschien omdat Magnanni wat dunner leer gebruikt?
No way dat dat gebeurt bij een Engelse schoen. Ik heb één paar Santoni's met dun leer en die tekenen ook veel meer. Mijn Edward Greens en Saint Crispins blijven gewoon perfect.
Wat begreep je niet aan de titel van dit topic?quote:Op zondag 16 november 2008 00:25 schreef Wouser het volgende:
Hier komen wel erg veel kak schoenen langs zeg nu ik dit topic eens doorbladermaja de mensen die deze topics volgen zullen ook wel heel ijdel zijn? No offence trouwens
just my 2 cent.
De schoenen die ik momenteel draag:
*zoekt even op internet*
Nou na een zoektocht op google en live kan ik hem niet vinden ik maak morgen als ik weer op me kamer ben een foto aangezien ik hier geen foto toestel bij de hand heb.
\me gaat binnen kort overhemden halen van Circle of Gentlemenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef Queque het volgende:
kick
Niemand nieuwe aankoop of plannen?
Tips, mooie aanbiedingen oid?
T&C heeft een nieuwe collectie limited editions binnen: http://www.townandcountry.nl/artikel.php?id=40quote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
\me gaat binnen kort overhemden halen van Circle of Gentlemen
weet alleen niet of dat hier thuis hoort
Veel te Beau van Erven Dorens imoquote:Op woensdag 19 november 2008 23:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
T&C heeft een nieuwe collectie limited editions binnen: http://www.townandcountry.nl/artikel.php?id=40
Moet nog nieuwe overhemden hebben voor bij mijn pakken,quote:Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef Queque het volgende:
kick
Niemand nieuwe aankoop of plannen?
Tips, mooie aanbiedingen oid?
Jammer dat de voorkant (neus) niet nog spitser is, verder toffe schoenen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:35 schreef ABCT het volgende:
Sinds enkele maanden in mijn bezit:
[ afbeelding ]
Een nog spitsere neus doet me denken aan lage kwaliteitsschoenen van Invito die vooral erg in trek zijn bij de homofiele medemens en quasi-slick geklede Turk.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer dat de voorkant (neus) niet nog spitser is, verder toffe schoenen.
Deze zijn prima voor schoenen... het gaat om dit model wat niet aan te raden is:quote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef berent het volgende:
Heb even een vraagje. Soms lees ik dat het slecht is voor je schoenen om een spanner met veer te gebruiken. Momenteel heb ik deze:
[ afbeelding ]
Deze spanner heeft idd een veer welke ook de voorste 2 blokken enigszins naar buiten drukt. Maar ik vraag me af wat er nou zo slecht aan is want ik heb niet het idee dat die veer nou zo enorm veel spanning levert op de schoen.
H&M, beide paren 24,90.quote:Op zondag 23 november 2008 19:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het liefst van leer in donker bruin/zwart.
[ afbeelding ]
Zoiets.
Roze pochet onder een witte overhemd met een blauwe das is not done.quote:
Daar heb ik de mijne vandaan voor dat bedrag idd. Prima ding, nix op aan te merken.quote:
Heb ik ook, zijn goede spanners.quote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef berent het volgende:
Heb even een vraagje. Soms lees ik dat het slecht is voor je schoenen om een spanner met veer te gebruiken. Momenteel heb ik deze:
[ afbeelding ]
Deze spanner heeft idd een veer welke ook de voorste 2 blokken enigszins naar buiten drukt. Maar ik vraag me af wat er nou zo slecht aan is want ik heb niet het idee dat die veer nou zo enorm veel spanning levert op de schoen.
Leer met nuances is wel altijd lastig in onderhoud.quote:Op zondag 30 november 2008 20:20 schreef kortsluiting87 het volgende:
Net de trotse eigenaar van dit paar geworden:
[ afbeelding ]
Gekocht bij Peperzak te Nijmegen en ik bedank de winkelier voor zijn uitstekende hulp.
..hij liet me beloven ze goed te verzorgen![]()
Inderdaad ik zat ook al te kijkenquote:Op zondag 30 november 2008 21:41 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Ik zie in je fotoboek dat jij inderdaad anders over kleding denkt dan de meesten in dit topic.
mooie schoen, begint bij mij toch te kriebelen om ook weer eens op pad te gaan.quote:Op zondag 30 november 2008 20:20 schreef kortsluiting87 het volgende:
Net de trotse eigenaar van dit paar geworden:
[ afbeelding ]
Gekocht bij Peperzak te Nijmegen en ik bedank de winkelier voor zijn uitstekende hulp.
..hij liet me beloven ze goed te verzorgen![]()
De beste Nederlandse: http://www.ilrosso.com/quote:Op maandag 1 december 2008 19:11 schreef Elwood1802 het volgende:
Iemand nog sites waar je hippe italiaanse overhemden kan kopen?
Kom zelf alleen uit op roma fashion en italiaanseoverhemden.nl
En dat verhoudt zich hoe tot mijn opmerking?quote:Op maandag 1 december 2008 18:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
met alle respect hoor (nee dat is niet waar...), maar heb jij mensen aan de mer wel 's gezien? Mijn hemeltje. En jezelf dan financieel expert noemen is helemaal bizar.
Waarom de beste?quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef shroomer het volgende:
[..]
De beste Nederlandse: http://www.ilrosso.com/
Alleen jammer dat ze niet wat meer 1-knoops boorden hebben.
Puur mijn mening.quote:
hahah ik ookquote:Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef Queque het volgende:
Ik wacht nog even tot de uitverkoop na kerst, dan hoop ik een paar mooie schoenen te kopen.
Tsja, een rijke vriendin komt met voor- en nadelen..quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef Oksel het volgende:
Alhoewel ik net te horen krijg dat mijn vriendin een horloge wil..
ja dat is mogelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee of het mogelijk is om colberts (dus geen complete pakken) op maat te maken.
Winkels die dat doen..quote:
is mogelijk, kost ongeveer even veel als een pak op maat (want moeilijkste onderdeel)quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee of het mogelijk is om colberts (dus geen complete pakken) op maat te maken.
¤400-500 euro voor het op maat maken van een colbert, dat kan niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
is mogelijk, kost ongeveer even veel als een pak op maat (want moeilijkste onderdeel)
Als je een beetje kwaliteit wil is dat nog maar de beginprijs hoor. Wil je er niet te veel aan besteden zou ik eens bij Suit supply langsgaan. Welke SS precies aan maatwerk doet weet ik niet ( ik ga altijd naar Amsterdam, Willemsparkweg). Volgens mij beginnen mtm jasjes daar voor 250-300..quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
¤400-500 euro voor het op maat maken van een colbert, dat kan niet.
Ik zou niet weten waar ik voor dat geld uberhaupt maatwerk jasjes kan laten makenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
¤400-500 euro voor het op maat maken van een colbert, dat kan niet.
Bij zo donker antraciet zou ik voor de zwarte schoen gaan en waarschijnlijk een iets fleuriger das, want dit is zoals eerder gezegd wel erg zakelijk.quote:Op maandag 8 december 2008 21:53 schreef Gimmick het volgende:
Antraciet, heel donker grijs. Klein visgraatje. Rot kleur om op de foto te zetten.
Ik heb schoenen die na een half jaar pas echt lekker zaten.. inlopen! Koop schoenen liever iets te krap dan te wijd, voor het ideale huwelijkquote:Op maandag 8 december 2008 22:07 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb van zaterdag middag een paar Van Bommels aangeschaft, nu blijken ze bij de binnenkant van de enkels een beetje te knellen. Heeft iemand een idee waaraan dat ligt?
Prima combi, alleen een effen das, shirt en pak (zo op de foto te zien) doen het geheel wat braafjes aan. Mogelijk dat de visgraat in het pak patroon genoeg is om het geheel wat levendiger uit te doen zien.quote:Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef Gimmick het volgende:
Generale voor kerstdiner outfit van m'n werk:
Kleur van das is in het echt mooier, komt helaas niet goed over. Bruine of zwarte schoenen? Tips of opmerkingen?
Eerste combi helemaal goed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef kortsluiting87 het volgende:
Om toch nog te reageren op het verzoek om foto's te plaatsen... bij dezen.
De foto's zijn helaas van matige kwaliteit en het lukt mij nu niet om een totaalplaatje vast te leggen.. misschien later, met wat hulp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Bull & the Bear, nu in bruikleen van mijn vader tot ik zelf iets heb..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met onder andere dit paar schoenen
[ afbeelding ]
Beide dassen zijn niet echt netjes gestropt, vergeef het me
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:38 schreef richbitch het volgende:
het is geen das, maar een stropdas! toch
iemand enig idee waar ik dit een - met stijl - kan halen (plaatje is van h&m)?
Een smoking overhemd hoeft niet per sé.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |