quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef Greys het volgende:
Schattekes
Even bijlezen. Hihihihiiiiiiiiiiiiiiiii!
Oh wat zaaaaaaaaaalig, je bent dus door je opties heen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 denkt hard en diep na, maar weet niks te bedenken waarmee ze Greys nu weer eens op de kast kan jagen.
Het stomste vind ik toch nog dat ze er nooit bij vertellen op welk volume je dan wél dat ene uurtje kan luisteren. Natuurlijk, dat hangt af van je mp3-speler, maar ik zou dolgraag willen weten welk volume verantwoord is, aangezien ik makkelijk aan dat uur per dag kom met muziek. Heb hem nu maar op volume 3-7 staan, van de max 35, maar weet niet of ik het nou goed doe of alsnog mijn oren verklootquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook slechthorend. Denk dat ik er daarom ook extra heftig op reageer, omdat ik weet hoe het is om niet goed te horen. Die lui die hun oren verneuken denken dat het hen niet zal overkomen of ze kunnen zich totaal geen voorstelling maken van hoe het is om slechthorend te zijn. Helaas is de schade in de meeste gevallen blijvend.
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat zaaaaaaaaaalig, je bent dus door je opties heen?
Ik heb ooit bij een tweedehandswinkel een authentieke sixties-YSL-zonnebril gevonden. Zo'n wangbedekkend exemplaar, met een mooi verloopje erinquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben dol op tweedehandszaakjes. Alleen hier in 't Gooi vinden ze zelfs hun afgedankte rommel nog goud waard. Ik struin liever door de zaakjes in Meppel, Lochem ofzo. Daar kan je zulke gave dingen vinden.
Waar in Den Haag zitten die? Is misschien wel de moeite waard om er eens heen te gaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:02 schreef Laureline het volgende:
Tweedehands kledingwinkels zijn geweldig! Hier in Den Haag heb je ook een paar hele chique, waar alle vrouwen van ambassadeurs enzo voordat ze naar het buitenland vertrekken hun hele kledingkast dumpen. Kan je nog eens een Chanelpakje scoren. En veel lekkere shabby kringloops. Maar het leukst waren altijd de hutkoffers van mijn moeder met haar kleding uit de jaren '60![]()
In Amsterdam is het inderdaad de laatste jaren gewoon 'op', heb ik het idee, qua mooie 2e handskleding voor een normale prijs. Ook het Waterlooplein, toen ik 18 was had je echt nog prachtige getailleerde jassen met bontranden uit de jaren '50 voor een paar tientjes. Nu hangen er alleen nog rekken vol versgemaakt hippiespul
Dat dus. (alleen staat hij bij mij wel harderquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het stomste vind ik toch nog dat ze er nooit bij vertellen op welk volume je dan wél dat ene uurtje kan luisteren. Natuurlijk, dat hangt af van je mp3-speler, maar ik zou dolgraag willen weten welk volume verantwoord is, aangezien ik makkelijk aan dat uur per dag kom met muziek. Heb hem nu maar op volume 3-7 staan, van de max 35, maar weet niet of ik het nou goed doe of alsnog mijn oren verkloot...
Dat wil ik ook wel eens weten wat een verantwoord volume is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef Chicolate het volgende:
Het stomste vind ik toch nog dat ze er nooit bij vertellen op welk volume je dan wél dat ene uurtje kan luisteren. Natuurlijk, dat hangt af van je mp3-speler, maar ik zou dolgraag willen weten welk volume verantwoord is, aangezien ik makkelijk aan dat uur per dag kom met muziek. Heb hem nu maar op volume 3-7 staan, van de max 35, maar weet niet of ik het nou goed doe of alsnog mijn oren verkloot...
Waar?! Ik woon nabij Den Haag maar ben er eigenlijk nog nooit een tegengekomen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:02 schreef Laureline het volgende:
Tweedehands kledingwinkels zijn geweldig! Hier in Den Haag heb je ook een paar hele chique, waar alle vrouwen van ambassadeurs enzo voordat ze naar het buitenland vertrekken hun hele kledingkast dumpen. Kan je nog eens een Chanelpakje scoren. En veel lekkere shabby kringloops.
Aaaahh... dat is wel rottig. Maar troost je, meestal heb ik die pech ook. Alleen vandaag was het precies tijdens de ronde met de honden droog en zonnig en met een echte bolle herfstwind.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vanmorgen toen ik de hele ochtend buiten moest zijn zeek het van de regen. En nu zit ik weer binnen en is het droog![]()
Nou, die brownie heb je dan eigenlijk gewoon verdiend!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
En nu heb ik een brownie gegetenzelfgebakken door de moeder van mijn kamergenoot dus wel echt lekker. En ik moet nog wel even door... Moet tot 7 uur lesgeven, daarna nog even doorwerken, om 8 uur ga ik zwemmen
Wat een dag.
Oh wat fijn! Ziejewel, beetje steun in je omgeving is best lekkerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef mspoez het volgende:
M'n ouders waren trouwens blij dat ik vertelde waarom het nou eigenlijk uit is. M'n moeder wilde hem gelijk op gaan zoeken. Grin.
De hele deftige zijn Second Hand Rose (staan achter de kassa ook echt een soort freules) op de Mauritskade, PennyWise in de Maziestraat (zijstraatje v.h. Noordeinde, waar die lekkere tapasbar zit) en Second Best in de Korte Molenstraat. Wel nog behoorlijk prijzig, maar ook zij hebben soms een soort 'uitverkoop'!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar in Den Haag zitten die? Is misschien wel de moeite waard om er eens heen te gaan.
Ik zit @ CWIquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:18 schreef Greys het volgende:
Kan je dan nu niet even mailen/bellen of de vacature nog up to date is?![]()
Oh noes, dat had ik eerder moeten weten, ik werk in Hilliebilliequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:25 schreef Hondsdraf het volgende:
Wat een goeie tips Laureline, ik ga graag naar tweedehandskledingwinkels. Die in Den Haag ken ik allemaal (nog) niet.
Ik weet er wel een aantal in R'dam: in Kralingen op de Ooszeedijk zitten Loulou's en Bizar en een stukje verder op de Admiraliteitskade zit Secondhand Rose en op de Botersloot VidiVici
Op de Meent heb je Cheap Fashion en een stukje verder op de Goudsesingel Second Hand Fashion. Op de Binnenweg zit natuurlijk Knetter (verkoopt naast tweedehands ook leuke nieuwe kleding) en in Hillegersberg (Baroniestraat) zit ViaVia.
Maar de beste tip is een kledingbeurs die twee keer in het jaar gehouden wordt in De Salvatorkerk in Hillegersberg (de 'kakwijk' van R'dam), wat ik daar al niet heb weggesleept aan designerkleding voor weinig! Jammergenoeg was de najaarsbeurs een week geleden en zat ik in ons boshuisje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |