abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 14:03:04 #76
163650 Greys
pi_62433588
Schattekes

Even bijlezen. Hihihihiiiiiiiiiiiiiiiii!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62433594
hier (hoogeveen) barst nu ook een flinke onweersbui los... en het is ineens donker... niet tof!
(moet namelijk zo de deur uit)

lijstje van vandaag:
o: brinta met magere melk
l: brinta met magere melk en 2 kiwi's
d: chin. / indisch buffet...

en ik neem aan nog cake ofzo bij de koffie, maar neem voor de zekerheid zelf nog wel ff iets van fruit ofzo mee....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:04:54 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62433639
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef Greys het volgende:
Schattekes

Even bijlezen. Hihihihiiiiiiiiiiiiiiiii!

* Viking84 denkt hard en diep na, maar weet niks te bedenken waarmee ze Greys nu weer eens op de kast kan jagen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 14:06:46 #79
163650 Greys
pi_62433695
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* Viking84 denkt hard en diep na, maar weet niks te bedenken waarmee ze Greys nu weer eens op de kast kan jagen .
Oh wat zaaaaaaaaaalig, je bent dus door je opties heen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62433714
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben ook slechthorend. Denk dat ik er daarom ook extra heftig op reageer, omdat ik weet hoe het is om niet goed te horen. Die lui die hun oren verneuken denken dat het hen niet zal overkomen of ze kunnen zich totaal geen voorstelling maken van hoe het is om slechthorend te zijn. Helaas is de schade in de meeste gevallen blijvend .
Het stomste vind ik toch nog dat ze er nooit bij vertellen op welk volume je dan wél dat ene uurtje kan luisteren. Natuurlijk, dat hangt af van je mp3-speler, maar ik zou dolgraag willen weten welk volume verantwoord is, aangezien ik makkelijk aan dat uur per dag kom met muziek. Heb hem nu maar op volume 3-7 staan, van de max 35, maar weet niet of ik het nou goed doe of alsnog mijn oren verkloot ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:09:40 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62433778
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh wat zaaaaaaaaaalig, je bent dus door je opties heen?
Ja.

vandáág iig
Niet meer actief op Fok!
pi_62433845
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben dol op tweedehandszaakjes. Alleen hier in 't Gooi vinden ze zelfs hun afgedankte rommel nog goud waard. Ik struin liever door de zaakjes in Meppel, Lochem ofzo. Daar kan je zulke gave dingen vinden.
Ik heb ooit bij een tweedehandswinkel een authentieke sixties-YSL-zonnebril gevonden. Zo'n wangbedekkend exemplaar, met een mooi verloopje erin
pi_62433876
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:02 schreef Laureline het volgende:
Tweedehands kledingwinkels zijn geweldig! Hier in Den Haag heb je ook een paar hele chique, waar alle vrouwen van ambassadeurs enzo voordat ze naar het buitenland vertrekken hun hele kledingkast dumpen. Kan je nog eens een Chanelpakje scoren. En veel lekkere shabby kringloops. Maar het leukst waren altijd de hutkoffers van mijn moeder met haar kleding uit de jaren '60

In Amsterdam is het inderdaad de laatste jaren gewoon 'op', heb ik het idee, qua mooie 2e handskleding voor een normale prijs. Ook het Waterlooplein, toen ik 18 was had je echt nog prachtige getailleerde jassen met bontranden uit de jaren '50 voor een paar tientjes. Nu hangen er alleen nog rekken vol versgemaakt hippiespul
Waar in Den Haag zitten die? Is misschien wel de moeite waard om er eens heen te gaan.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62433918
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het stomste vind ik toch nog dat ze er nooit bij vertellen op welk volume je dan wél dat ene uurtje kan luisteren. Natuurlijk, dat hangt af van je mp3-speler, maar ik zou dolgraag willen weten welk volume verantwoord is, aangezien ik makkelijk aan dat uur per dag kom met muziek. Heb hem nu maar op volume 3-7 staan, van de max 35, maar weet niet of ik het nou goed doe of alsnog mijn oren verkloot ...
Dat dus. (alleen staat hij bij mij wel harder )
pi_62433972
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:07 schreef Chicolate het volgende:
Dat wil ik ook wel eens weten wat een verantwoord volume is.
Erger vind ik eik de muziek op de sportschool tijdens spinning. Daar moet je gewoon oordopjes in anders suizen je oren zo na...

Lijstje voor vandaag:
Ontbijt: glas goedemorgen
Lunch: 3 volkorenboterhammen met salade en cup a soup
Tussendoor: appel + vitalinea
Voor het sporten van 18.00: banaan
Avondeten: salade met kip
pi_62434019
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:02 schreef Laureline het volgende:
Tweedehands kledingwinkels zijn geweldig! Hier in Den Haag heb je ook een paar hele chique, waar alle vrouwen van ambassadeurs enzo voordat ze naar het buitenland vertrekken hun hele kledingkast dumpen. Kan je nog eens een Chanelpakje scoren. En veel lekkere shabby kringloops.
Waar?! Ik woon nabij Den Haag maar ben er eigenlijk nog nooit een tegengekomen!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:18:34 #87
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_62434064
Hier in Brabant zijn de kringlopers nog echt kringloper en haal je voor max 5 euro dus alles weg...ook meubels scoor ik er graag! Wat me wel opvalt in vergelijking met zeg 10 jaar terug is dat er nu vooral auto's met nieuwe kentekens op de parkeerplaats staan en toen allene ouwe brikkies...het wordt hier ook hip denk ik.

M'n ouders waren trouwens blij dat ik vertelde waarom het nou eigenlijk uit is. M'n moeder wilde hem gelijk op gaan zoeken. Grin.
Prrrrr
pi_62434343
Zo, mijn onderzoeksopzet is af.
pi_62434377
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vanmorgen toen ik de hele ochtend buiten moest zijn zeek het van de regen. En nu zit ik weer binnen en is het droog
Aaaahh... dat is wel rottig. Maar troost je, meestal heb ik die pech ook. Alleen vandaag was het precies tijdens de ronde met de honden droog en zonnig en met een echte bolle herfstwind.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
En nu heb ik een brownie gegeten zelfgebakken door de moeder van mijn kamergenoot dus wel echt lekker. En ik moet nog wel even door... Moet tot 7 uur lesgeven, daarna nog even doorwerken, om 8 uur ga ik zwemmen Wat een dag.
Nou, die brownie heb je dan eigenlijk gewoon verdiend!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:52:55 #90
331 Merel
Be here now.
pi_62434967
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:18 schreef mspoez het volgende:
M'n ouders waren trouwens blij dat ik vertelde waarom het nou eigenlijk uit is. M'n moeder wilde hem gelijk op gaan zoeken. Grin.
Oh wat fijn! Ziejewel, beetje steun in je omgeving is best lekker
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62435200
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waar in Den Haag zitten die? Is misschien wel de moeite waard om er eens heen te gaan.
De hele deftige zijn Second Hand Rose (staan achter de kassa ook echt een soort freules) op de Mauritskade, PennyWise in de Maziestraat (zijstraatje v.h. Noordeinde, waar die lekkere tapasbar zit) en Second Best in de Korte Molenstraat. Wel nog behoorlijk prijzig, maar ook zij hebben soms een soort 'uitverkoop'!

En echt wat normaler en goedkoper zijn 'Rila' in de Regentesselaan en nog een paar winkels in de Stevinstraat en op de Thomsonlaan. Ook de Leger des Heilszaak in de Badhuisstraat heeft soms iets, wel eerst door de berg trevira2000jurken heenbijten! (Maar dat is het natuurlijk altijd bij 2e hands, soms heb je echt beet, soms is er gewoon niets bij)

Op maandag staat er op de Haagse Markt ook een familie die hele inboedels kleding van overleden oude dames opkoopt, daar heb je soms ook mooie vondsten tussen. Ik heb van hen bijvoorbeeld een hele verzameling handschoenen van Maison de Bonneterie van een halve eeuw geleden gekocht: bruin suede met roosjes geborduurd, mintgroen glacé met parelknoopjes, zwart met zilveren maantjes. En idiote hoedjes, en bontcapejes. Ik zag er 1 keer een jas met een heel vossebeest eroverheen gedrapeerd, maar die nam ik maar niet....
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:13:31 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62435498
Whaaah, ik heb nog een geweldige vacature gevonden voor een junior linguïst . Ik ben helemaal nu, maar er staat geen sluitingsdatum bij de vacature vermeld, dus ik ga morgen eerst eens uitzoeken of 'ie überhaupt nog wel vacant is. Maar het klinkt zó gaaf .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:15:30 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62435540
O ja, wat extra gaaf is: hij staat alleen op de site vh bedrijf zelf en is zelfs niet eens te vinden met Google . Dus dat vergroot m'n kansen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 15:18:12 #94
163650 Greys
pi_62435604
Kan je dan nu niet even mailen/bellen of de vacature nog up to date is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:20:42 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62435675
wat een tof nieuws allemaal!

voor echt iedereen die hier blij voorbij is komen stuiteren vanochten *jompel jompel*

ik heb zowaar iets op papier gekregen net nogmaals een jompel dus....
nu gauw naar de kwantum, vloerbedekking kopen, en dan als n malle koken en naar amsterdam voor mn repetitie (vooralsnog hoest ik niet en kan ik nog ademen door mn neus met moeite, dus wie weet overleef ik de concerten dit weekend wel)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:21:30 #96
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62435699
O: weightcare reep
T: volkorenbrood met rauwkost
L: volkorenbrood met rauwkost
T: tomaten/paprika/cayennepeper soepje
D: take away; ik denk dat ik voor Japans ga
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:22:20 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62435717
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:18 schreef Greys het volgende:
Kan je dan nu niet even mailen/bellen of de vacature nog up to date is?
Ik zit @ CWI . Mailen doe ik niet, want dan krijg ik miss nooit mail terug. Ik vraag Mark wel even te bellen morgen . Of ik sms hem nu ff of hij nu even voor me wil bellen. Ja, dat is een strak plan. Beetje stom als ik de hele tijd loop te doen over die vacature en hij is al vervuld (en ja dat gebeurt: er blijven vaak vacatures staan die allang vervuld zijn )
Niet meer actief op Fok!
pi_62435790
Wat een goeie tips Laureline, ik ga graag naar tweedehandskledingwinkels. Die in Den Haag ken ik allemaal (nog) niet.
Ik weet er wel een aantal in R'dam: in Kralingen op de Ooszeedijk zitten Loulou's en Bizar en een stukje verder op de Admiraliteitskade zit Secondhand Rose en op de Botersloot VidiVici
Op de Meent heb je Cheap Fashion en een stukje verder op de Goudsesingel Second Hand Fashion. Op de Binnenweg zit natuurlijk Knetter (verkoopt naast tweedehands ook leuke nieuwe kleding) en in Hillegersberg (Baroniestraat) zit ViaVia.

Maar de beste tip is een kledingbeurs die twee keer in het jaar gehouden wordt in De Salvatorkerk in Hillegersberg (de 'kakwijk' van R'dam), wat ik daar al niet heb weggesleept aan designerkleding voor weinig! Jammergenoeg was de najaarsbeurs een week geleden en zat ik in ons boshuisje...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:32:58 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62436031
Nou, Mark neemt niet op, maar ik heb nóg een toffe vacature gevonden . Waar komen ze ineens vandaan? .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 15:38:05 #100
163650 Greys
pi_62436171
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:25 schreef Hondsdraf het volgende:
Wat een goeie tips Laureline, ik ga graag naar tweedehandskledingwinkels. Die in Den Haag ken ik allemaal (nog) niet.
Ik weet er wel een aantal in R'dam: in Kralingen op de Ooszeedijk zitten Loulou's en Bizar en een stukje verder op de Admiraliteitskade zit Secondhand Rose en op de Botersloot VidiVici
Op de Meent heb je Cheap Fashion en een stukje verder op de Goudsesingel Second Hand Fashion. Op de Binnenweg zit natuurlijk Knetter (verkoopt naast tweedehands ook leuke nieuwe kleding) en in Hillegersberg (Baroniestraat) zit ViaVia.

Maar de beste tip is een kledingbeurs die twee keer in het jaar gehouden wordt in De Salvatorkerk in Hillegersberg (de 'kakwijk' van R'dam), wat ik daar al niet heb weggesleept aan designerkleding voor weinig! Jammergenoeg was de najaarsbeurs een week geleden en zat ik in ons boshuisje...
Oh noes, dat had ik eerder moeten weten, ik werk in Hilliebillie
En ik weet niet eens waar de Baroniestraat is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')