helemaal goed!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:45 schreef eentwee het volgende:
Zwembad Vollenhove in Vollenhove (Steenwijk)Flevoweg 3.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:42 schreef Maizena het volgende:
Ik herkende de kleur van het bos
Helemaal goedquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:23 schreef eentwee het volgende:
Da's snel zeg..moet het de volgende keer moeilijker makenHoe vond je 'm, herkenning of slim zoeken met begraafplaats o.i.d.?
Daar zijn Danny en Knorretje trouwens getrouwdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:24 schreef redunzl het volgende:
Landhuis D'Oliphant, ook wel geschreven als De Oliphant, werd van 1591 tot 1592 in opdracht van Cornelis van Coolwijk als "boerenbehuizinge" gebouwd bij Nieuwesluis op het eiland Voorne. De achthoekige toren die onderdeel van het landhuis maakte is waarschijnlijk bedoeld om het bouwwerk de allure van een een ridderhofstede te geven, en om de suggestie te wekken dat de opdrachtgever tot een oud en edel geslacht behoorde. Het landhuis is sinds 1975 gevestigd aan de Kromme Zandweg 90 in Rotterdam.
moet dat nou, zo snel... er zit meer tijd in het maken van deze opgave!quote:
idd niet gezien dat het vlakbij de eikenhorst ligtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:01 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Had je niet gezien dat ik de Eikenhorst van Willem Alexander en Maxima had gevonden, dit is in hetzelfde park.
Sorry, lukt me niet. Ik krijg steeds een foutmelding. Misschien wil iemand anders het proberen?quote:Redunzl, ik ga je in OP in de Hall Of Fame zetten.
Plopsalandquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:31 schreef Angeliquetje het volgende:
(((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))
(((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))
((((((>>>>>>>>><<<<<<<<<()
>OOOOOOOOOOOOOO
waar is dit?
Het is me uiteidelijk toch nog gelukt.Redunzl, je staat er in hoor!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:54 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Sorry, lukt me niet. Ik krijg steeds een foutmelding. Misschien wil iemand anders het proberen?
quote:
ziet er goed uit, bedankt!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:20 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Het is me uiteidelijk toch nog gelukt.Redunzl, je staat er in hoor!
helemaal goed!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:33 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Groenendael Philips Management Training Centre: Hilvarenbeek.
http://www.groenendael.nl/
Dat is goedquote:
helemaal goed!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:10 schreef Maizena het volgende:
Aha...huis van Charley Toorop in Bergen Noord-Holland.
Het huis heet "deVlerken"
Juistquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:24 schreef redunzl het volgende:
Laren (Achterhoek), geen standbeeld van Albert Mol (begrijpelijk)
Het beeld in Giethoorn is al geplaatst: http://www.rtvoost.nl/nieuws/?page=5&cat=1&id=89276quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:26 schreef redunzl het volgende:
ik lees niet goed: eerst geen standbeeld
alsnog een standbeeld dus:
LAREN (ANP) - Er komen twee standbeelden voor de overleden televisiepersoonlijkheid Albert Mol: één in het Gelderse Laren, waar Mol woonde, en één in Giethoorn waar zich de film Fanfare afspeelde. Albert Mol speelde daarin een belangrijke rol. Een woordvoerder van kunstenaar Wim Kuijl, die de beelden gaat maken, heeft dat donderdag bevestigd.
Kuijl heeft via zijn website een stemming gehouden over de vraag waar het beeld zou moeten komen. Volgens de woordvoerder hebben beide gemeenten aangegeven de beelden graag te willen plaatsen.
Albert Mol overleed in 2004 op 87-jarige leeftijd. De acteur en danser kwam als één van de eersten in de jaren zestig op tv openlijk uit voor zijn seksuele geaardheid.
Het beeld in Giethoorn wordt waarschijnlijk op korte termijn geplaatst. Het beeld in Laren volgend jaar augustus.
helemaal goed!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:03 schreef Maizena het volgende:
Stadhuis Alphen aan de Rijn.
http://www.alphenaandenrijn.nl/Smartsite.shtml?id=11311
Is weer eens helemaal goedquote:
helemaal goedquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Casa Verde in de kasteeltuinen van Arcen
helemaal goed!quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de Hertogin Hedwigepolder bij Emmapolder
Apart, dat het exact noord-zuid en oost-west gebouwd is. En ik vond er opvallend weinig parkeerplaatsen bij. Wat voor onderzoek wordt daar gedaan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:22 schreef redunzl het volgende:
ik dacht in eerste instantie aan een ziekenhuis, tijdens het zoeken vrij snel herkenbaar door de omvang
zo te zien vooral milieu- en procestechnologie:quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Apart, dat het exact noord-zuid en oost-west gebouwd is. En ik vond er opvallend weinig parkeerplaatsen bij. Wat voor onderzoek wordt daar gedaan?
(Hoofd)kantoor Pon automobielen Putterstraatweg 5 Nijkerk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:55 schreef redunzl het volgende:
Wat, waar en welk bedrijf gebruikt dit als hoofdkwartier?
[ afbeelding ]
helemaal goed!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
(Hoofd)kantoor Pon automobielen Putterstraatweg 5 Nijkerk.
Edit: op de hint zie je een tekening voor het concept van de bekende VW bus die Pon Senior getekend heeft na een bezoek aan de VW fabrieken in Duitsland
Wat is daar bijzonder aan dan? Is dat een speciaal getal ofzoiets?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Perfect. Was inderdaad over die meters tot de grens.
helemaal goed!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Landgoed Hageveld te Heemstede met het college Hageveld en Bisschoppelijk Seminarie Hageveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |