Als het over nummers gaat, wel. Als het over albums gaat niet.quote:Op maandag 10 november 2008 21:09 schreef cafca het volgende:
Mwah ik vind dat een nummer als Sara van Fleetwood Mas (geschreven én gezongen door een vrouw) toch wel in een vrouwenlijst thuishoort.
Daar zie ik daar meer mogelijkheden voor een 'wegstreep' toernooi dan een 'top zoveel' toernooi.quote:Op zondag 16 november 2008 10:13 schreef placebeau het volgende:
mooiste stem is ook wel een ideetje voor een toernooi.
Maar je zult ook zien dat de meningen daarvan heel erg uiteen lopen. Ik vind het al moeilijk om 3 live albums te noemen, laat staan 10 of 25. Gevaar is dat je bijna geen albums overhoudt en dat het volslagen willekeur wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:38 schreef fripper het volgende:
Er zijn in ieder geval een hoop mensen met een mening over live-albums
Wat is het beste live-album allertijden?
Hm, ik zou heel wat makkelijker een Live-album top 25 kunnen maken dan een soundtrack-top 10.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar je zult ook zien dat de meningen daarvan heel erg uiteen lopen. Ik vind het al moeilijk om 3 live albums te noemen, laat staan 10 of 25. Gevaar is dat je bijna geen albums overhoudt en dat het volslagen willekeur wordt.
Soundtracks zou misschien sterker zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |