dat zou een goeie zijn jaquote:Op maandag 1 december 2008 14:01 schreef SoupNazi het volgende:
Die ontvoering hoort gewoon bij de bachelorparty.
Ja vond ik dus ookquote:Op maandag 1 december 2008 18:52 schreef wonderer het volgende:
Eerst Dexter kijken en dan het eerste seizoen Six Feet Under is best een rare gewaarwording
Andersom ookquote:Op maandag 1 december 2008 18:52 schreef wonderer het volgende:
Eerst Dexter kijken en dan het eerste seizoen Six Feet Under is best een rare gewaarwording
Mwa.. het is Dexter he, geen Prison Breakquote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zou me niets verbazen als ie ontvoerd wordt voor zijn bachelor-party zoals eerder gezegd.
We zullen zien volgende week.quote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef freiss het volgende:
[..]
Mwa.. het is Dexter he, geen Prison Break
Dexter had de link tussen de Skinner en Miguel nog niet gelegd, zodoende is het vrij logisch dat hij niet op zijn hoede was.quote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef J.F.Sebastian het volgende:
opzich wel beetje naief van Dexter. Hij kon er toch vanuit gaan dat Prado op jacht zou gaan naar hem, na die dak-scene. Oke, het was een aanval van achter, maar in de aflevering kwam niet naar voren dat hij nu extra op z'n hoede was oid.
Dan zou hij wakker worden en is alles maar een droom geweestquote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef freiss het volgende:
[..]
Mwa.. het is Dexter he, geen Prison Break
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Het zou me niets verbazen als ie ontvoerd wordt voor zijn bachelor-party zoals eerder gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |