quote:
Op maandag 24 november 2008 22:56 schreef Wepeel2 het volgende:Toffe aflevering!
Ik ga nu misschien te veel speculeren, maar stél dat Miguel niet alleen Dexter het juiste zetje heeft gegeven om bepaalde klusjes op te knappen, maar ook "The Skinner". De misdaden die "The Skinner" beging kwamen Miguel érg goed uit. En het feit dat de camera uit ging terwijl Miguel bij "The Skinner" in de verhoorkamer was, maakt Miguel voor mij opeens weer verdacht in deze zaak.
.
Het zou sowieso een geniale zet zijn, want alle kritiek dat de de serial killer zaak dit seizoen te weinig met Dexter te maken heeft is daarmee van tafel geveegd.
Dat Miguel en King een band hebben is nu inderdaad wel erg aannemelijk. Vooral omdat King achter de moordenaar van zijn broer aanzit. Alleen vraag ik me dan af waarom dit nog steeds speelt aangezien Miguel weet dat Freebo dood is (al heeft hij dit niet met eigen ogen gezien natuurlijk.) Dat rijmt niet helemaal.
Verder vermoed ik nog steeds dat Miguel wel het vermoeden heeft dat Dexter meer met de dood van zijn broer te maken heeft dan alleen het achteraf vermoorden van Freebo. Misschien dat hij juist bevriend wilde worden met Dexter om zijn manier van leven te doorgronden, zodat hij King kan leren hoe hij Dexter te slim af kan zijn. Dat dan al die doden die King nu al gemaakt heeft (mensen die allemaal een link met Freebo hebben) een soort van oefening is vor de grote klus (Dexter).
Zoiets...