abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 november 2008 @ 12:35:12 #151
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_63342388
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:50 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Onduidelijk? Prado wilde haar toch vermoorden de vorige ep. Mensen hier zijn vergeetachtig
Het kan ook zijn dat hij haar leuk vind en daarom zo boos was
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_63347068
Ik heb toch wat gemengde gevoelens over dit seizoen. De verhaallijn van Dexter en Miguel is echt fantastisch, maar de rest is er maar een beetje bij gezocht.
Deb heeft nu al drie seizoenen lang een mislukte liefdesaffaire, de schrijvers mogen snel wat nieuws bedenken. Ook die affaire van Angel kan me weinig interesseren.
Maar het grootste probleem vind ik wel dat de moordenaar van dit seizoen, de 'skinner', totaal oninteressant is. Itt de eerste twee seizoenen heeft het ook helemaal niets te maken met de belevenissen van Dexter, waardoor je dit seizoen eigenlijk twee parallelle onafhankelijke verhaallijnen hebt. Toen in de laatste aflevering die heggenknipper (hij heet King geloof ik) nonchalant ineens de dader van de moorden verklapte kon iedereen toch aan zien komen dat hij zelf de dader was. Ik hoop dat het ze nog lukt om de skinner case interessant te maken, door het enige samenhang te laten hebben met de Dexter/Miguel verhaallijn, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze dat op een geloofwaardige manier kunnen doen.
pi_63348973
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:07 schreef Symer het volgende:
Korte seizoenen ftw
Dat ook.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63361199
Als ik zo de promo van aflevering 9 bekijk, denk ik dat hij wel player Ellen Wolf gaat vermoorden...
En Dexter wordt nogal boos deze ep..

[ Bericht 1% gewijzigd door Woffel op 19-11-2008 23:35:47 ]
  woensdag 19 november 2008 @ 23:36:30 #155
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_63361863
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb toch wat gemengde gevoelens over dit seizoen. De verhaallijn van Dexter en Miguel is echt fantastisch, maar de rest is er maar een beetje bij gezocht.
Deb heeft nu al drie seizoenen lang een mislukte liefdesaffaire, de schrijvers mogen snel wat nieuws bedenken. Ook die affaire van Angel kan me weinig interesseren.
Maar het grootste probleem vind ik wel dat de moordenaar van dit seizoen, de 'skinner', totaal oninteressant is. Itt de eerste twee seizoenen heeft het ook helemaal niets te maken met de belevenissen van Dexter, waardoor je dit seizoen eigenlijk twee parallelle onafhankelijke verhaallijnen hebt. Toen in de laatste aflevering die heggenknipper (hij heet King geloof ik) nonchalant ineens de dader van de moorden verklapte kon iedereen toch aan zien komen dat hij zelf de dader was. Ik hoop dat het ze nog lukt om de skinner case interessant te maken, door het enige samenhang te laten hebben met de Dexter/Miguel verhaallijn, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze dat op een geloofwaardige manier kunnen doen.
Over dat die skinner-case te weinig met Dexter zelf heeft te maken en daarom minder interessant is dan vorige seizoenen heb je wel gelijk.
pi_63393978
net even een ep ingehaald..blijft super
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63395841
laatste episode was super goed
so how's your evening so far?
pi_63479502
Puike aflevering Op het einde nog een six-feet-under momentje
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  maandag 24 november 2008 @ 17:10:12 #159
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_63482590
Wát een aflevering, die laatste!
  maandag 24 november 2008 @ 17:47:36 #160
213369 shut.up.and.love
it must be bunnies.
pi_63483612
nog een OMG (ook al voor true blood:P) wat een keigoede aflevering.. gaf me echt de chills! De previews van volgende week voorspellen eigenlijk al waar het naar te gaat met die twee.. aj aj
pi_63486145
Wat een aflevering! Beste van dit seizoen imo.
pi_63488814
Vooral laatste stukje was echt geniaal, met een mooie evil smile op t end.
pi_63489777
Toffe EP weer inderdaad, en voor mij toch wel verrassend dat Miguel al die tijd al een spelletje speelde.

Het wachten op de nieuwe aflevering wordt zo elke week wel zwaarder.

Oh en :

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 24 november 2008 @ 22:10:27 #164
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63491540
Miguel maakt dan wel een fout door te vergeten dat Dexter een fecking bloedanalist is.
When all else fails, you always have delusion.
pi_63492195
Hele goede epi. Miguel .
Amen.
  maandag 24 november 2008 @ 22:56:40 #166
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_63493074
Toffe aflevering!
Ik ga nu misschien te veel speculeren, maar stél dat Miguel niet alleen Dexter het juiste zetje heeft gegeven om bepaalde klusjes op te knappen, maar ook "The Skinner". De misdaden die "The Skinner" beging kwamen Miguel érg goed uit. En het feit dat de camera uit ging terwijl Miguel bij "The Skinner" in de verhoorkamer was, maakt Miguel voor mij opeens weer verdacht in deze zaak.
.
Het zou sowieso een geniale zet zijn, want alle kritiek dat de de serial killer zaak dit seizoen te weinig met Dexter te maken heeft is daarmee van tafel geveegd.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_63493203
Geweldig hoe hij in zijn hoofd in razernij uitbrak.

Nu we weten dat Miguel Dexter voor z'n karretje kon spannen is het idd een mogelijkheid dat er nog een heel verhaal tussen Miguel en The Skinner afspeelde.

[ Bericht 62% gewijzigd door Mr.Silencer op 24-11-2008 23:06:25 ]
  maandag 24 november 2008 @ 23:05:49 #168
160346 Mavro
Black & Red
pi_63493345
Deze aflevering was zooo retespannend. Niet te geloven. Ik ga denk ik maar geen previews kijken zodat het volgende week een totale verrassing wordt...
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_63493430
Gelukkig ben ik al heel lang van previews afgekickt.
pi_63493465
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:56 schreef Wepeel2 het volgende:
Toffe aflevering!
Ik ga nu misschien te veel speculeren, maar stél dat Miguel niet alleen Dexter het juiste zetje heeft gegeven om bepaalde klusjes op te knappen, maar ook "The Skinner". De misdaden die "The Skinner" beging kwamen Miguel érg goed uit. En het feit dat de camera uit ging terwijl Miguel bij "The Skinner" in de verhoorkamer was, maakt Miguel voor mij opeens weer verdacht in deze zaak.
.
Het zou sowieso een geniale zet zijn, want alle kritiek dat de de serial killer zaak dit seizoen te weinig met Dexter te maken heeft is daarmee van tafel geveegd.
Klinkt als heel plausibel, denk zelfs dat het gewoon zo is. Er moet wel een verband zijn tussen Miguel en de skinner.
Amen.
pi_63494420
dexter is zo leip!
Ook geweldig dat contrast tussen hem en Rita,
komt die thuis met zijn hele hoofd vol stress en werk gerelateerde dingen, begint zij over chocolade taart of hazelnoot taart
'La operación fue, perfecta' Betancourt
  maandag 24 november 2008 @ 23:52:58 #172
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63494613
Ben een beetje de draad kwijt. Waarom zou Miguel verbonden zijn met de skinner? En ik heb vergeten of Freebo nou dood is of niet. Wie was die vent die Dexter doodde op een regenachtige avond waarbij hij Miguel tegenkwam buiten het huisje? Was dat Freebo of?
quote:
De misdaden die "The Skinner" beging kwamen Miguel érg goed uit
Hoe? Ik weet dat hij dat jongetje doodde, die gozer op een bank, en Anton bijna. Wat hebben hun allemaal met Miguel te maken?
When all else fails, you always have delusion.
pi_63495762
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Gelukkig ben ik al heel lang van previews afgekickt.
Ik ook, dat is echt heerlijk. Ik kijk ze zeer zeer zelden nog, en dat maakt het er echt leuker op.

Vond het vandaag echt de beste aflevering van het seizoen tot nu toe, de spanning tussen Dexter en Miguel begint nu wel erg op te lopen. Mooi om te zien hoe Dexter Miguel een lesje wilde leren. Miguel een beetje denken dat hij opeens ook een professionele serial killer is, hij onderschat Dexter.

Had dit ook niet verwacht, dat hij Dexter zou belazeren.

En de link met de skinner snap ik ook niet helemaal, die hier wordt gesuggereerd.
pi_63495797
Dit heb ik btw nog niet voorbij zien komen hier, misschien heb ik het gemist, maar toch:
quote:
Showtime's award-winning Dexter gets multiple-season pickup, production kicks off next spring.

Great news for all you Dexter fans out there. There should be plenty of Michael C. Hall slaughtering those who have it coming to them in the near future. Showtime has picked up the critical favorite for two more runs, meaning that Dexter will go on for at least five seasons.
5 seizoenen
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:47:13 #175
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_63495822
Dexter's freak-out op het eind !
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')