Hmmm neem je je hond mee? Is wel zo leuk voor Spike als we uitgaan. Wat wil jij doen dan? Wil je iets met z'n twee of uuh meer kroegerig ietsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar debs wat gaan we zaterdag doen?
Tjah ik heb wel wat voor jullie over hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
je hebt je wel goed voorbereid he.. met al die plaatjes
die van mij gaat zaterdag met mijn ouders meequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm neem je je hond mee? Is wel zo leuk voor Spike als we uitgaan. Wat wil jij doen dan? Wil je iets met z'n twee of uuh meer kroegerig iets
En terecht natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah ik heb wel wat voor jullie over hoor
dat is lief!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar...hoe laat kom je dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die van mij gaat zaterdag met mijn ouders mee
maar wandelen is altijd gezellig
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
wel vlak voor een versmalling dacht meneer even met 70 mij voorbij te kunnen. Ging niet, dus hij rijdt naast me, gooit richting aan en stuurt gelijk in. Ik had zoiets van: WTF stikt. en bleef netjes doorrijden. Hij hing naast me maar hij hing nog eens niet voor me zijn neus hing ter hoogte van mijn voorwiel. Dus hij luid toeteren, groot licht toen hij achter me reed. Ik even netjes mn vinger opgestokenquote:
Coolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
om maar ff in de moozzie style te blijven
[ afbeelding ]
Die mensen zijn echt failquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel vlak voor een versmalling dacht meneer even met 70 mij voorbij te kunnen. Ging niet, dus hij rijdt naast me, gooit richting aan en stuurt gelijk in. Ik had zoiets van: WTF stikt. en bleef netjes doorrijden. Hij hing naast me maar hij hing nog eens niet voor me zijn neus hing ter hoogte van mijn voorwiel. Dus hij luid toeteren, groot licht toen hij achter me reed. Ik even netjes mn vinger opgestoken![]()
Vervolgens 3 meter verder, weg wordt een klein beetje breder, hij gelijk weer proberen er langs te komen wat uiteraard niet lukte wegens tegemoetkomend verkeer. Stoplichten ik neem linker rijbaan omdat rechterrijbaan ook rechts mag en geeft verkeershinder dan. Dus hij alsnog langs rechts proberen moest hij weer in de remmen. en toen ik kruispunt verder links moet zat hij nog achter me en heb ik hem nog een keer subtiel de vinger gegeven.
doen we het eind van de ochtend... past het ook mooi in spike zn ritmequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar...hoe laat kom je dan?ik dacht 's avonds
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:07 schreef Moozzie het volgende:
Omg ik ben Sm0keZvergeten
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
NOOOquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:07 schreef Moozzie het volgende:
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:07 schreef Moozzie het volgende:
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
Ohja verkeerdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, maar die kat ligt helemaal niet te slapen
lolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja verkeerde
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
Hahaha hij weet ze ook wel te vinden hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja verkeerde
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
hehe ben een nergert katquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kut jou was ik ook vergeten
hey Runx
[ afbeelding ]
Das echt zielig gek..quote:
gast... hoax ..... bestaat niet....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das echt zielig gek..
Ergste is dat mensen dat ook echt kopen
Cat in a Jar
AH barra sadist!!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast... hoax ..... bestaat niet....
hehe jij moet vandaag de melding weer doen héquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
AH barra sadist!!das echt zielug
![]()
Einde van de ochtend..is primaje weet waar ik woon dus
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:17 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe jij moet vandaag de melding weer doen hé![]()
dat was een pic van moozziequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
AH barra sadist!!das echt zielug
![]()
Einde van de ochtend..is primaje weet waar ik woon dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |