Raar, als ik op Aliaga zoek heb ik 1 hit, en das in Turkije:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:21 schreef Atreidez het volgende:
Als ik Aliaga zoek, kom ik in Spanje uit?Sterker nog, de properties van t plaatje bevestigen dat het in Spanje is...
Misschien omdat je nick op EZ eindigt, das nml typisch Spaansquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:11 schreef Atreidez het volgende:
Dan kan ik geen nieuwe zoeken
[ afbeelding ]
Iemand een idee waarom ik alleen een spaanse hit krijg?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien omdat je nick op EZ eindigt, das nml typisch Spaans
*kick*quote:
quote:De locatie Sartmustafa, Turkije wordt niet herkend.
Nee we zitten iets onder Antalya, is dus meer dan 200 KM tochtjequote:Op woensdag 31 december 2008 18:57 schreef Atreidez het volgende:
Als je daar bij Marmaris bedoelt maak ik een schaamteloze zeetocht (+/- 45km) naar
[ afbeelding ]
Rhodos Stad op Rhodos
Mooi daar hoorBen er zelf ook geweest..
Goed uiteinde en tot volgend jaar allemaal
kan hem niet vinden, of bedoel je die boven Manavgat?quote:
Midden in de Eufraat, aan de oever dan ok?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef Dodecahedron het volgende:
Hardanah ligt midden in de zee? En Al Mughayr is weer terug naar het westen?
Ow, het is de Eufraat, niet een zee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Midden in de Eufraat, aan de oever dan ok?
Hier zitten we.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:16 schreef Atreidez het volgende:
Het is Kasrat AL Faraj? Of ik kan m nie vindenAlthans, wat ik nu heb gevonden wonen maar 3 bedoiide.. Het wordt er ook niet makkelijker op nadat we de woestijn zijn ingetrokken, hadden beter gewoon bij de kust kunnen blijven.
De stappen worden wat groter en als we zuidoost gaan komen we vanzelf weer bij een kustquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:16 schreef Atreidez het volgende:
Het is Kasrat AL Faraj? Of ik kan m nie vindenAlthans, wat ik nu heb gevonden wonen maar 3 bedoiide.. Het wordt er ook niet makkelijker op nadat we de woestijn zijn ingetrokken, hadden beter gewoon bij de kust kunnen blijven.
ja dat zegt live.maps.com wel vaker, gewoon nog een keer op die link klikkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Ech, MS zuigt ... je link geeft aan dat hun server down is, en krijg de kaart van Holland te zien
quote:Kom je aan rond bv woestijngebied dan mag je een grotere afstandsmarge aanhouden ; je kunt denken aan de eerstvolgende plaats in de "nabijheid".
Via google hebben we het eerste stuk gedaan (tot in Tsjechië ofzo?), maar je kan daar maar 26 punten ofzo per routequote:Op woensdag 18 februari 2009 03:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wat heel mooi zou zijn voor deze reeks is als je via google maps een route aanbracht (heel makkelijk te doen) zodat je altijd kunt terugzien van waar is begonnen, welke tussenstappen, en waar men is.
Ik zou voorstellen om het te maken, maar dat kan ik niet, want ik ben lui.
Klopt inderdaad een alfabet vol, maar mogelijk is er een andere manier... Zal eens rondneuzenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:59 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Via google hebben we het eerste stuk gedaan (tot in Tsjechië ofzo?), maar je kan daar maar 26 punten ofzo per route
Zou overigens wel echt een puik plan zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt inderdaad een alfabet vol, maar mogelijk is er een andere manier... Zal eens rondneuzen
Nah nee, heb het al eens geprobeerd in Google-maps.quote:Op maandag 10 mei 2010 14:10 schreef Dichtpiet. het volgende:
volgende keer moeten we het op deze kaart intekenen:
http://www.nacis.org/data/world_map/map2_base.jpg
Nee, kreeg alleen één of andere zanger met dezelfde naam te zien. Volgende keer weer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |