Ow, het is de Eufraat, niet een zee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Midden in de Eufraat, aan de oever dan ok?
Hier zitten we.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:16 schreef Atreidez het volgende:
Het is Kasrat AL Faraj? Of ik kan m nie vindenAlthans, wat ik nu heb gevonden wonen maar 3 bedoiide.. Het wordt er ook niet makkelijker op nadat we de woestijn zijn ingetrokken, hadden beter gewoon bij de kust kunnen blijven.
De stappen worden wat groter en als we zuidoost gaan komen we vanzelf weer bij een kustquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:16 schreef Atreidez het volgende:
Het is Kasrat AL Faraj? Of ik kan m nie vindenAlthans, wat ik nu heb gevonden wonen maar 3 bedoiide.. Het wordt er ook niet makkelijker op nadat we de woestijn zijn ingetrokken, hadden beter gewoon bij de kust kunnen blijven.
ja dat zegt live.maps.com wel vaker, gewoon nog een keer op die link klikkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Ech, MS zuigt ... je link geeft aan dat hun server down is, en krijg de kaart van Holland te zien
quote:Kom je aan rond bv woestijngebied dan mag je een grotere afstandsmarge aanhouden ; je kunt denken aan de eerstvolgende plaats in de "nabijheid".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |