abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62486249
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:16 schreef frenkck het volgende:

[..]

Bullshit, bij een baantje in de horeca leer je vrij weinig dan snel kunnen serveren en bier tappen. Misschien is het even leuk om in een werkritme te zitten voor een half jaartje, maar je hebt er weinig baat bij voor je studie.
Hetzelfde geldt voor studiegerelateerde werkzaamheden. Komt neer op suf werk onder je niveau, maar dat moet je vervolgens wel superserieus gaan nemen

Meer ergernis dan dat je er wat van opsteekt, maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk.

Ik heb er nu bv bewust voor gekozen fysiek werk te doen in de nacht. Kan ik ondertussen een beetje nadenken over wat ik overdag ga doen voor nuttigs en leerzaams (naast een nieuwe echte baan te zoeken dan)
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:59:03 #22
105263 Litso
Interlectueel.
pi_62486300
Koewam noemde me een man
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_62486359
ja, dat deel snapte ik ook niet helemaal
Ja doei.
pi_62486415
werken, wat dan ook is goed voor je skills: sociaal, ervaring en kunde.

Of je nu putjes gaat scheppen of bijklust op een kantoor: je leert WERKEN, samenwerken en dat niet voor niets de zon op gaat

je leert anderen respecteren én niet te vertrouwen --> je eigen zaakjes op orde hebben: je vakantie kan zomaar geweigerd worden omdat je collega's alles bij elkaar liegen

je leert een hoop, of het nu direct van toepassing is op je toekomstdromen of niet, ervaring is ervaring.

dat zeg ik met WoWen ook altijd, zodat ik maar weer een leveltje hoger word
Ja doei.
pi_62486518
Ik denk dat je bij Gezondheidswetenschappen nog wel meer statistiek zal krijgen.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:29:59 #26
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62486995
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:09 schreef Lod het volgende:
Er zullen vrij weinig wetenschappelijke studies zijn zonder statistiek.
Wil je geen statistiek, doe dan geschiedenis of filosofie, geen van beide wetenschappen.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')