quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:38 schreef Cairon het volgende:
Gellarboy heeft een kleine piemel!
Ik ben oldbie dus ik herriner me nog een hema-zakje
Oooh, ik zie nu pas hoe oldbie je bent!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:44 schreef Cairon het volgende:
[..]
snoesje ik ben geen kloon, ik ben het origineel
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:39 schreef Gellarboy het volgende:
(In dat Hema zakje zat trouwens een onwijs grote dildo).
Je wilde toch iets van YouTube hier posten?quote:
quote:
Waarom zou ik mijn dildo aan Danny willen laten zien?quote:
toen gellarboy nog verwijfd was probeerde hij zo af en toe eens te trollen naar harde fok-piemels, en zodoende schiep hij het grote Fok-erectie topic...quote:
Zo zat ik dus ook al te denken. Dat schiet niet op hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het ja. Als ik mijn kleding tussen mijn matras en mijn lattenbodem in leg wordt het er volgens mij niet echt beter op.
o, volgens mij heb ik dan geen moraal, zo'n skank ben ik ook welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Kijk uit, Mike! Lage moraal!.
En natuurlijk kun jij je dat nog in geuren en kleuren herinneren als een regenboogkleurige oude koequote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Cairon het volgende:
[..]
toen gellarboy nog verwijfd was probeerde hij zo af en toe eens te trollen naar harde fok-piemels, en zodoende schiep hij het grote Fok-erectie topic...
omdat je alleen tieten en kutjes mocht posten destijds (zolang ze maar niet open stonden) was er de oplossing om je erectie te verbergen... Gellarboy koos voor een plastic hema zakje. Niemand was echt onder de indruk want er viel niet zo heel veel te zien omdat er nog minder was om te verbergen.
Ah, die herinner ik me!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Cairon het volgende:
[..]
toen gellarboy nog verwijfd was probeerde hij zo af en toe eens te trollen naar harde fok-piemels, en zodoende schiep hij het grote Fok-erectie topic...
omdat je alleen tieten en kutjes mocht posten destijds (zolang ze maar niet open stonden) was er de oplossing om je erectie te verbergen... Gellarboy koos voor een plastic hema zakje. Niemand was echt onder de indruk want er viel niet zo heel veel te zien omdat er nog minder was om te verbergen.
honey, I'm depraved... you know that.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En natuurlijk kun jij je dat nog in geuren en kleuren herinneren als een regenboogkleurige oude koe
Bianca.... you're the gossipqueen!
Je hebt het mis hoor. Het was een onwijs grote dildo.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:51 schreef Cairon het volgende:
Ik was ook getrouwd ja. Maar 6 jaar geleden kreeg ik iets met Pjederdy/PDD.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:58 schreef Cairon het volgende:
Gellarboy... ben jij trouwens niet getrouwd? Ik meen me een trouw foto te herrineren van jou en je vriend?
En sinds wanneer ben je trouwens zo butch geworden?
O, jij bent ook een oudgediende, returned from the grave to rainbowbrite heaven?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:56 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ah, die herinner ik me!
Ik heb dat toen met wc rolletjes gedaan
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik was ook getrouwd ja. Maar 6 jaar geleden kreeg ik iets met Pjederdy/PDD..
En ik ben butch geworden sinds ik in Amsterdam ben gaan wonen en een sportschool abonnement heb genomen. Kijk, speciaal voor jou gemaakt, nu net:
[ afbeelding ]
Maar je was leuker als een vadsige verwijfde homo... waarom ben je toch veranderd Gellarboy?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:00 schreef Gellarboy het volgende:
k was ook getrouwd ja. Maar 6 jaar geleden kreeg ik iets met Pjederdy/PDD..
En ik ben butch geworden sinds ik in Amsterdam ben gaan wonen en een sportschool abonnement heb genomen. Kijk, speciaal voor jou gemaakt, nu net:
Yes darling, I know. Right down to the undead bone.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
honey, I'm depraved... you know that.
Waarom zou ik serieuze posts onder een andere naam plaatsen, als ik al een serieus account heb?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:01 schreef Ang3l het volgende:
(Ik dacht dat je een kloon van GB was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |