Hahaha!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:46 schreef mike_hunt het volgende:
haha ja of ze een setje waren. Ze spraken elkaar tegen..
Wat heb jij onder je matras dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:59 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens ik heb trouwens wat geweldigs ondekt: Stel je hebt een broek en die moet gestreken worden, maar daar heb je geen zin in. Dan kun je hem heel netjes recht leggen onder je matras. Dan ga je er een nachtje op slapen en dan is je broek kreukvrij en strijkvrij. Ik vond dit zelf wel ideaal!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahaha!. Neeeeeeeej, helemaal niet!!
ik moet echt van de whiskey afblijven![]()
Nog een matrasquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat heb jij onder je matras dan?
Je verzint er nu bij wat Gellar denkt?quote:
Hij kan nog niet zo goed quoten. Liev.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef hierissieweer het volgende:
Je verzint er nu bij wat Gellar denkt?
Ah, dan snap ik het ja. Als ik mijn kleding tussen mijn matras en mijn lattenbodem in leg wordt het er volgens mij niet echt beter op.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef hierissieweer het volgende:
Nog een matras* hierissieweer mopeld iets over princes op de erwt
Nee haha er ging ff iets fout met qouten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je verzint er nu bij wat Gellar denkt?
Gewoon de URL vanuit de adresbalk knippen en in het topic plakken. Dan wordt er vanzelf zo'n plaatje en alles bij gemaakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:17 schreef mike_hunt het volgende:
hoe krijg je Youtube filmpjes hier? want ik kan die url niet kopieren in imageshack... begrijpt iemand dit nog? ikke niet meer..
echt waar?! gaat dat zo makkelijk?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gewoon de URL vanuit de adresbalk knippen en in het topic plakken. Dan wordt er vanzelf zo'n plaatje en alles bij gemaakt..
quote:
Nee, ik ben dat wijf in die oranje bikini.quote:
o dan, please bitch, get some botox..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat wijf in die oranje bikini..
Huh?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:38 schreef Cairon het volgende:
Gellarboy heeft een kleine piemel!
Ik ben oldbie dus ik herriner me nog een hema-zakje
snoesje ik ben geen kloon, ik ben het origineelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Huh?
Van wie ben jij dan een kloon?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:35 schreef Gellarboy het volgende:
Haha..
Maar wat wilde JIJ nu eigenlijk met ons delen?.
Wat is KPD?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef Cairon het volgende:
ze hebben tegenwoordig een KPD topic voor dat soort ongein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |