Alweer thuiswerken?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef Nuno_G het volgende:
Ik ben echt niet goed bezig![]()
qua sex dan weer wel
ben je vreemd gegaan dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef Nuno_G het volgende:
qua sex dan weer wel
Naar huis... Heb je wel iets nog meegekregen van gisteren?quote:
Heb jij toevallig een keuken geherinstalleerd bij Mike?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef Nuno_G het volgende:
qua sex dan weer wel
Ga naar je werk danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:30 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb geen zin om uit mijn bed te komen, onder de douche te gaan de de pijniging te doorstaan van "Wat trekken we aan vandaag!?" Ik wil in mijn bed blijven liggen en dromen dromen over... MAARTEN! hij werkt vandaag, dus ik wil ook! Ik ben douchen scheren, tandenpoetsen, aankleden!
was dat niet je psychiater o.i.d?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:30 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb geen zin om uit mijn bed te komen, onder de douche te gaan de de pijniging te doorstaan van "Wat trekken we aan vandaag!?" Ik wil in mijn bed blijven liggen en dromen dromen over... MAARTEN! hij werkt vandaag, dus ik wil ook! Ik ben douchen scheren, tandenpoetsen, aankleden!
Ben bezig met uit bed kruipen, heb een groot bed!quote:
euh weinig... iets teveel gedronken gisteren. hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Naar huis... Heb je wel iets nog meegekregen van gisteren?
Niet de mijne, maar zou hem wel de mijne willen noemen...(maar heb het er wel over gehad ja)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat niet je psychiater o.i.d?
haha die bitches zijn nog steeds bezig met het plaatsen. (gaat weer een lange dag worden.)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een keuken geherinstalleerd bij Mike?
Lees de laatste topics maar eens terug, vooral de laatste waarin je herhaaldelijk vroeg of gellar en PDD-NOS een setje waren... Ow en je gaat binnenkort een trio met hun doen, tis maar dat je het weet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh weinig... iets teveel gedronken gisteren. haha
Ahh, aai over je bol en een dikke kus. Dan ga ik nu douchen. Zul je aan mij denken (over hoe ik onder de douche sta)?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha die bitches zijn nog steeds bezig met het plaatsen. (gaat weer een lange dag worden.)
Stort jij dan 15 euro op mijn rekening?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:39 schreef hierissieweer het volgende:
Ow en nog iets, kan elke bezoeker van dit topic 10 euro overmaken naar mijn bankrekening?
quote:
Vreemd gaan moi ?????quote:
haha ja of ze een setje waren. Ze spraken elkaar tegen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lees de laatste topics maar eens terug, vooral de laatste waarin je herhaaldelijk vroeg of gellar en PDD-NOS een setje waren... Ow en je gaat binnenkort een trio met hun doen, tis maar dat je het weet.
haha ik ben met 1 hand aan het tikkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ahh, aai over je bol en een dikke kus. Dan ga ik nu douchen. Zul je aan mij denken (over hoe ik onder de douche sta)?
15 cent?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Stort jij dan 15 euro op mijn rekening?
Ik ben al klaar, jij?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha ik ben met 1 hand aan het tikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |