Nee hij had Ruth ook geholpenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
Noem jij mijn nichtje nou een dikke zeug!![]()
Dan nog... etiquette kun je nog spelen, hoef je niet echt voor te rollen.quote:[..]
In mijn spel had je weinig aan etiquette... wie weet misschien is het mondo belangrijk in Sam's spel! of in Rik's spel!
Kiss kiss darling. Don't get your pretty dress in a knot!quote:[..]
Not if I make you hug the sun first.
Te laat, nu hebben we ruziequote:
Jealous because I actually fit my dress?quote:Kiss kiss darling. Don't get your pretty dress in a knot!
Je hebt het tegen een Toreador... they look good in EVERYthing darling!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:29 schreef Cairon het volgende:
Jealous because I actually fit my dress?
Wat dacht je van nachtrust?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:14 schreef mike_hunt het volgende:
Waar is iedereen? o natuurlijk iedereen moet naar school of werk..
Betalen voor sex of gezelschap?quote:
Voor echte slow-chat moet je naar het lesbo topicquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o het vorige topic? ja ging snel..alhoewel er hier werd aangegeven dat dit een slowchat o.i.d is, merk ik dat dit de snelste topic is dan die anderen.
Samen huren?quote:
Het is Arpad Miklos. Maar volgens mij heb je alle info al gevonden inmiddels.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:21 schreef Xiance het volgende:
OEH!!
wiesda?
welke films sp[eeld iein?
*spontaan tiepgeblek krijgt*
Da's gewoon voornamelijk slow door weinig chatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Voor echte slow-chat moet je naar het lesbo topic
quote:
da snap ik ook niequote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:03 schreef Gellarboy het volgende:
Meuwning!!.
Is er al geneukt met de werklui?
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ze zien er niet uit. haha Je doet net of ik er op uit ben om te neuken. haha
Stel, jij hebt jeuk en hun leveren een dienst om van die jeuk af te komen, is toch mooi opgelost?quote:
hahaha die carpet lickers hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Voor echte slow-chat moet je naar het lesbo topic
nah dat weet ik niet hoor...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stel, jij hebt jeuk en hun leveren een dienst om van die jeuk af te komen, is toch mooi opgelost?
quote:
Tja, ik post er niet meer, he?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's gewoon voornamelijk slow door weinig chat
waar ga je heen op vakantie?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef wonderer het volgende:
Nou, ik peer hem, tot hopelijk gauw (want dat betekent een korte vlucht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |