quote:
Das wel een beetje simpeltjes...quote:
wat bedoel je? een glaasje whiskey?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:11 schreef hierissieweer het volgende:
Mike, heb er eentje voor je aangemaakt. Ik wist niet zo goed of je wist hoe dat moest...
volgens mij heb ik er gewoon 2 gemistquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
Nou nou nou dat ging snel zeg, dat vorige topic
Mogguh
Ik hoop dat je een voorspoedige terugreis hebt gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:15 schreef wonderer het volgende:
TVP.
Ik ga ook slapen. Volgende keer vanuit zonnig (hoop ik) Concord
hahah we gingen er heel snel door heen door de topic. ging weer over sex hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
Nou nou nou dat ging snel zeg, dat vorige topic
Mogguh
Sex?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah we gingen er heel snel door heen door de topic. ging weer over sex hahaha
quote:Tis wel een beetje verslavend dat FOK!. dat geouwehoer om niets haha
koffie. Ik heb koffie nodig en veeeeeeeeeeel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:33 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
o moet ook gebeuren, he?quote:
hrmblzquote:
Al zeggen m'n vrienden wel eens dat ik het zou moeten worden, ben ik geen schrijver. Heb hooguit ruim 1500 pagina;s aan dagboekquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o moet ook gebeuren, he?![]()
wat deed jij ook alweer voor werk? was jij schrijver?
Ohh my, well if itsn't Bianca, the lady in red. Well... you'll be in red all right, soon... dripping down from your neck onto your pretty lil' white dress! Mark my words darling..... you're the new Ruth!quote:
Ah sure as hell won't be the next fat ugly bitch of the party, you and I, we've got words my dear!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh my, well if itsn't Bianca, the lady in red. Well... you'll be in red all right, soon... dripping down from your neck onto your pretty lil' white dress! Mark my words darling..... you're the new Ruth!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:41 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ah sure as hell won't be the next fat ugly bitch of the party, you and I, we've got words my dear!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |