Voorbeeldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:20 schreef beijar het volgende:
[..]
Omdat een vrouw van nature zwak is en op haar man steunt om voor haar te zorgen zodat zei alle tijd en zorg weer in rust aan haar kinderen kan doorgeven en met 100% aandacht en liefde er voor hun kan zijn in plaats van te brengen bij een wildvreemde in een kinderopvang.
zoals beijar zou zeggen, allemaal de schuld van de emancipatiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:50 schreef kurk_droog het volgende:
Je moeder is de schuldige voor dit topic...
Je quoot iemand die niet bij zijn volle verstand is. Schrijft 'zei' ipv zijquote:
dan weet je gelijk wat voor een leuk iemand het wasquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je quoot iemand die niet bij zijn volle verstand is. Schrijft 'zei' ipv zij
Deze kan bij de 'uitspraken waar je een hekel aan hebt'.quote:als ik iemand naast me hoor zeggen dat het gras pimpelpaars is dan ga ik dat toch ook maar niet roepen omdat iemand anders het gezegd heeft?
de files zijn de schuld van de overheidquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoe kan iemand zeggen dat de files de schuld is van de overheid..
wat is de klachtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gelieve dit topic serieus te houden..
wanneer dit niet kan verzoek ik de modjes dit topic naar GC te plaatsen omdat het dan te hoog gegrepen is voor KLB-ers.
Klacht:
Mensen met een redelijk niveau van intelligentie hebben problemen om over uitspraken na te denken.
Een vrouw moet thuis zitten.
De economische crisis is de schuld van al qaida
Moslims zijn debiele mensen en ze zijn allemaal gevaarlijk.
Files zijn de schuld van de overheid..
Iedereen die logica bezit (en iedereen die dat niet heeft) weet dit soort dingen.
je moet toch nadenken voor je iemand nadenkt?
Het gras is pimpelpaars, ik zei het.
niks, ga jij maar lekker slapen.quote:
slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niks, ga jij maar lekker slapen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:49 schreef RacerDKB het volgende:
Een vrouw moet thuis zitten.
De economische crisis is de schuld van al qaida
Moslims zijn debiel en allemaal gevaarlijk.
Files zijn de schuld van de overheid.
inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hoe kan het zijn dat mensen met een redelijk niveau van intelligentie problemen hebben om over uitspraken na te denken.
hoe kan iemand zeggen dat de economische crisis de schuld is van al qaida
hoe kan iemand met zijn volle verstand zeggen dat moslims debielen mensen zijn en dat ze allemaal gevaarlijk zijn.
hoe kan iemand die logica bezit dit soort dingen beweren?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef ondeugend het volgende:
>> GC
Kortzichtigheid komt misschien wel in gradaties.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Klacht:
Hoe kan het zijn dat mensen met een redelijk niveau van intelligentie problemen hebben om over uitspraken na te denken.
serieus hoe kan iemand die gewoon na kan denken zeggen dat een vrouw thuis moet zitten.
hoe kan iemand zeggen dat de economische crisis de schuld is van al qaida
hoe kan iemand met zijn volle verstand zeggen dat moslims debielen mensen zijn en dat ze allemaal gevaarlijk zijn.
hoe kan iemand die logica bezit dit soort dingen beweren?
je moet toch nadenken voor je iemand nazegt?
als ik iemand naast me hoor zeggen dat het gras pimpelpaars is dan ga ik dat toch ook maar niet roepen omdat iemand anders het gezegd heeft?
Samenvatting?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:35 schreef Gaurav het volgende:
[..]
Kortzichtigheid komt misschien wel in gradaties.
Voorbeelden:
- Kan jijzelf van al deze dingen beweren dat ze niet zo zijn?
- Weet je zeker dat kortzichtigheid ten grondslag ligt aan bovenstaande?
Ter verduidelijking, in elk oordeel zit wel een norm verpakt, maar normen zijn eigenlijk relatief. (niet verder vertellen) Oordelen over oordelen ontkomen hier al helemaal niet aan. Volgens sommigen zou ik jouw post kortzichtig kunnen noemen. Maar dat doe ik niet. Misschien zijn zij zelf daar ook weer kortzichtig in. Het punt is dat je daar alleen aan kunt ontsnappen door geen oordeel te vellen. Ik kan immers niet van jou verwachten dat je volledig op de hoogte bent van de werking van ons cognitief vermogen (zover nu bekend). Dat hoef je ook helemaal niet.
Nee, een pleonasme.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
kutmoslims. is dat een kortzichtigheid?
Wie zegt dat er wordt nagezegd? Zijn mensen die anders over de dingen denken dan jij vanzelfsprekend nazeggers en ben jij met jouw mening wel een originele denker? Of wat is je punt?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet toch nadenken voor je iemand nazegt?
als ik iemand naast me hoor zeggen dat het gras pimpelpaars is dan ga ik dat toch ook maar niet roepen omdat iemand anders het gezegd heeft?
Nee, van iedereen die elke ochtend en avond met z'n allen tegelijkertijd op dezelfde plek wil zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:16 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
de files zijn de schuld van de overheid
inderdaad!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, van iedereen die elke ochtend en avond met z'n allen tegelijkertijd op dezelfde plek wil zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |