Goed punt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:33 schreef Misstique het volgende:
tvp voor het slapen gaan.
En binnenlandse.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij regelt shit voor buitenlandse bandjes right ?
Daar hebben ze dan weer slijpers voor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Janetje het volgende:
Punten zijn er om gebroken te worden.
2B.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef Janetje het volgende:
Punten zijn er om gebroken te worden.
Daar hou ik me echt niet mee bezig. Ik ben van de cijfertjes. Zoek een goeie manager of plaatselijke promoter.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Blijft leuk die ja
Noem eens wat clubs in de randstad die vaker plaats hebben voor buitenlandse bandjes ook ivm slaapplaatsen enz
Dat heb ik je nu al drie keer verteld. Ik, we, zijn business managers, tour accountants. Als je niet weet wat dat is, lees je in. Grappigste(!) boek om dat te doen is: All you need to know about the music business. Van Donald L Passman.quote:
Ik ben slecht in dingen onthoudenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat heb ik je nu al drie keer verteld. Ik, we, zijn business managers, tour accountants. Als je niet weet wat dat is, lees je in. Grappigste(!) boek om dat te doen is: All you need to know about the music business. Van Donald L Passman.
isbn: 0-684-87064-9
En dan de laatste versie.
Daarom schreef ik het voor je op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen onthouden
*Spiegeltje voorhoudtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Mijn hart klopt en ik haal adem, telt dat?
Ik doe wat ik wil jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Does niet posten als ik aan het posten ben.
Presto!quote:
Done.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil ja![]()
Ga afwassen!
Ik heb niet gezegd wat ik in "bed" ga doen. Al zal het iig eindigen met wakker worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef Misstique het volgende:
"Sex" ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |