Die bonusrente is juist het irritante.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:08 schreef One_conundrum het volgende:
Dus elke maand 400. Dat kan ik niet bij een lopende desposito op storten toch?
Dus het beste is een spaarrekening open met hoge rente (sns 2 + 3bonus) en dan na bijv een jaar 5000e in een deposito met meer dan 5 rente.
Beetje logische gedachte gang?
als je voor die bonusrente je geld er toch op moet laten staan kun je net zo goed een algeheel deposito nemenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:23 schreef One_conundrum het volgende:
maar ik heb het geld dus pas over anderhalf jaar nodig. Ik leen vooruit omdat ik langer bij ibg moeten lenen dan de mogelijke 3 jaar.
Dus is het volgens mij het beste/slimste om het eerst 'vast' te zetten bij SNS en dan daarna miss echt vast in een deposito. right?
die bonusrente krijg je niet over de bedragen die niet de hele periode er op staan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:39 schreef One_conundrum het volgende:
ja, maar het bedrag neemt dus elke maand toe. Moet ik dan elke maand een nieuwe deposito openen en heb ik dan na 20 maanden ook 20 rekeningen lopen? (hangt ook van de looptijd van de deposito af uiteraard)
gewoon een normale spaarrekening met hoge rente. Geen geklier met basis en bonusrentesquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef One_conundrum het volgende:
dus zelfde effect als een deposito, (want de 400e van 31feb tot 31feb kan ook *1,05) ?
of gaat het steeds per 1 vaste periode?
Wat is dan de beste manier om die maandelijkse 400e zo veel mogelijk waard te maken dmv sparen oid? credit europe of die andere die jij zei?
edit: 1jaars deposito bij fortis zijn 5,2% moet ik dan elke maand zo'n deposito aanmaken? dat kan toch wel anders?
De rente wordt dagelijks berekend. Afhankelijk van de rekening wordt de rente per maand, kwartaal of jaar uitgekeerd. De getoonde rente is normaal op jaarbasis.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
de rente wordt maandelijks berekend (samengesteld), maar is jaarlijks genomen 5,25?
Had een 7 op financieel beleid, dus kom maar met met die compounded interest berekeningen
Hoe kan het nou dat er serieus nog mensen rondlopen in Nederland die stomweg niet weten dat rentepercentages per jaar genoemd worden en per dag berekend worden? Geen wonder dan die leen-reclames zo goed verkopen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef One_conundrum het volgende:
dus zelfde effect als een deposito, (want de 400e van 31feb tot 31feb kan ook *1,05) ?
Yep, goede ervaringen hierquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:14 schreef One_conundrum het volgende:
Goede ervaringen met Credit Europe? kan niet echt uitgebreide info vinden over hun spaarrekening
`quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat er serieus nog mensen rondlopen in Nederland die stomweg niet weten dat rentepercentages per jaar genoemd worden en per dag berekend worden? Geen wonder dan die leen-reclames zo goed verkopen!
[..]
Yep, goede ervaringen hier
Wat ik helemaal mooi vind van die leenreclames, vindt u ergens anders een lagere rente, betalen wij u één jaar renteverschil terug....quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe kan het nou dat er serieus nog mensen rondlopen in Nederland die stomweg niet weten dat rentepercentages per jaar genoemd worden en per dag berekend worden? Geen wonder dan die leen-reclames zo goed verkopen!
[..]
Yep, goede ervaringen hier
Ja precies, dat was me ook al opgevallen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:44 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Wat ik helemaal mooi vind van die leenreclames, vindt u ergens anders een lagere rente, betalen wij u één jaar renteverschil terug....
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef One_conundrum het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |