abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62415995
Hallo lieve Fokkers!

Als ik me verveel vind ik het soms wel guitig om willekeurige pagina's / random pages op wikipedia te bekijken. Ik verveelde me net aangezien vriendlief voetbal zat te kijken en kwam met mijn eerste klik uit op:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontnieter

Ik had echt zoiets van wat??? Waarom heeft dat ding een eigen vermelding? Vooral de strofe over secretaresses is nogal (TS is overigens geen secretaresse )

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die af en toe pagina's tegen kom waarvan ik denk WTF? Ik zou het leuk vinden als jullie ook jullie WIKI WTF pagina's zouden posten! (kom ik de nabespreking ook nog door ;-))
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:18:18 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_62416323
Je kan beter de engelse versie over de ontnieter bekijken, die is wat uitgebreider..

http://en.wikipedia.org/wiki/Staple_remover
pi_62416493
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:18 schreef ursel het volgende:
Je kan beter de engelse versie over de ontnieter bekijken, die is wat uitgebreider..

http://en.wikipedia.org/wiki/Staple_remover
Als ik wikipedia had gehad tijdens mijn basisschoolperiode had ik hier zeker mijn spreekbeurt over willen houden!

"Ik ben QuuQ en ik hou mijn spreekbeurt over ontnieters....."

The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:35:13 #8
165512 MASD
Music is dead.
pi_62416841
quote:
Die 1000px foto doet het hem
Long live music.
pi_62416873
Jammer dat niet duidelijk verteld wordt hoe hij gebruikt moet worden. 90% van de mensen doet het namelijk verkeerd...
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_62416889
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62416901
;-))
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_62416988
quote:
Ik word er geil van
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:41:00 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62417013
Het leukste is nog als je gaat kijken naar de bronnen van die foto's. Tieten, kutten, konten, billen, piemels, smegma, sperma, al die onderwerpen zijn door tientallen gebruikers gefotografeerd en gratis en voor niets beschikbaar gesteld.
pi_62417319
Oooh, dus dát is dat apparaat.. een ontnieter..
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_62418474
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef Slarioux het volgende:
Het leukste is nog als je gaat kijken naar de bronnen van die foto's. Tieten, kutten, konten, billen, piemels, smegma, sperma, al die onderwerpen zijn door tientallen gebruikers gefotografeerd en gratis en voor niets beschikbaar gesteld.
Que?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontlasting

I feel kinda Locrian today
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:26:05 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62418523
quote:
Die beschrijving bij een van de pics bewijst mijn punt wel een beetje

({{Information| |Description= == Summary == Produced by myself on 2006-05-28. Photographed by myself shortly thereafter. Yes, this is real. It is what it is - If you have a problem with the subject matter, then please find something else to read about on W)
pi_62423732
quote:
pi_62423898
Ontlasting van een baby in een pamper
-foto-

donderdag 16 oktober 2008 @ 02:21:07 #20
165512 MASD
Music is dead.
pi_62423904
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:26 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Die beschrijving bij een van de pics bewijst mijn punt wel een beetje

({{Information| |Description= == Summary == Produced by myself on 2006-05-28. Photographed by myself shortly thereafter. Yes, this is real. It is what it is - If you have a problem with the subject matter, then please find something else to read about on W)
Support deletion. There is no academic or educational purpose served by an image of feces. Everyone knows what excrement looks like, and it serves no positive aesthetic purpose either.

Long live music.
pi_62423920
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 02:21 schreef MASD het volgende:

[..]

Support deletion. There is no academic or educational purpose served by an image of feces. Everyone knows what excrement looks like, and it serves no positive aesthetic purpose either.

True.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 16 oktober 2008 @ 02:24:53 #22
39237 crew  H_T
2733
pi_62423923
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_62423984
Komt van die 'opmerkelijke pagina's'-pagina af, maar toch.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tompoes

Vooral "Het eten van een tompoes" is geniaal.
pi_62424044
Ben ik de enige die de anus op de anuswikipedia er niet helemaal normaal vindt uit zien?
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_62424052
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 02:40 schreef Omniej het volgende:
Komt van die 'opmerkelijke pagina's'-pagina af, maar toch.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tompoes

Vooral "Het eten van een tompoes" is geniaal.
quote:
Wie emotionele bezwaren heeft tegen het kantelen van de tompoes, en toch het vorkgebruik als toetssteen voor beschaving ziet, kan een wat ongewone techniek toepassen. Hiervoor zet men de vorktanden van opzij om het bovenste bladerdeeg heen. Met draaien en kantelen van het vorkje wordt een scheur, of minstens een verzwakking in de korst gemaakt, op zo'n anderhalve centimeter van het eind. Zonodig wordt de procedure herhaald, eerst vanaf de kopse kant, dan vanaf de overkant. Eventueel werkend vanaf beide einden, en zo nu en dan wat uitpuilende room verwijderend, kan op deze manier ongeveer de helft van het roze gevaar geëlimineerd worden. Wie hecht aan pijnlijk goede manieren, moet na elke hap ook de zojuist vrijgekomen onderbouw wegwerken. Voor het laatste stuk is nog iets meer voorzichtigheid vereist. De wrikkende vork kan nu alleen nog veilig gebruikt worden om de hoekjes af te breken, maar de zijdelingse steek blijkt ook geschikt om de resterende toplaag in een soort tang mondwaarts te bewegen. Wie deze technieken perfectioneert en ze combineert met andere methoden, kan op den duur het schoteltje volledig schoon houden. Ook de handen kunnen roomvrij blijven, maar volgens sommigen tast dit de persoonlijke tompoesbeleving aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')