Zenden ze daar alles HD uit? Want voor een debat lijkt me HD niet echt super belangerijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:44 schreef maartena het volgende:
Uiteraard kijk ik ook weer.
Op CNN-HD, ik heb geen NOS namelijk.
Of Ernesto Guevara een 3e long.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:48 schreef rood_verzet het volgende:
Misschien krijgt Mccain wel een hartstilstand
Je hebt dan nog meer grafiekjes waar je naar kan kijken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zenden ze daar alles HD uit? Want voor een debat lijkt me HD niet echt super belangerijk.
Mwah, daar denkt toch zo'n beetje de helft van de VS anders over.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef Drugshond het volgende:
Kan me niet voorstellen dat deze race nog van betekenis is.
John McCain is 'toast' denk niet dat Amerika zit te wachten op een verlening van een semi-Bush termijn.
ietsje minder dan de helft, hoop ik zoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Mwah, daar denkt toch zo'n beetje de helft van de VS anders over.
Ik hoop het ook, maar de verschillen zijn zo klein.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:53 schreef darktower het volgende:
[..]
ietsje minder dan de helft, hoop ik zo
Vandaag bekend gemaakt: 'McCain campaign drops commercials in Wisconsin and Maine.' Scheelt voor ons ook weer, kunnen we mankracht daar verhuizen naar swingstates.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar de verschillen zijn zo klein.
Zelfs nu nog.
Nu valt op een gegeven moment dat jachtgeweer ergens neer, en dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:11 schreef boeiuh het volgende:
Voor de mensen die ook moeite hebben met wakker blijven, hier twee leuke sites:
http://palinaspresident.com/ (vind het jachtgeweer)
De pan staat aan, zo even een frikandelletje erin gooien.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:31 schreef marcodej het volgende:
Ik zit er klaar voor, met een zak borrelnootjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |