Jij ook nietquote:
Dat beweer ik ook nergens!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
elektrosleutelaars hier die zin hebben in een potje schaken?![]()
[ afbeelding ]
Goed plan. Ik ben ook foetsiequote:
Kyran schaakt graag en Romek is het ook aan het lerenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm
voor schaken is hier ook al geen animo. sjonge.
Dat is goedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Kyran schaakt graag en Romek is het ook aan het leren.
Ik geloof best dat schaken goed is voor je inzicht enzo.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bron
Ja ja talent bla bla slimheid kwam niet door t schaken maar andersom bla bla
Daarom kunnen vrouwen het ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik geloof best dat schaken goed is voor je inzicht enzo.
De manwijven bedoel jequote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom kunnen vrouwen het ook niet(uitgezonderd een hele enkele)
Judit Polgar was vroegah best een lekker kipje nogquote:
Is feijenoord eindelijk aan het verliezen?quote:
Wij hadden nog een verhaal tegoed over klonkievriendin, restaurant en een wedstrijd van VVVquote:
Whehequote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef Klonk het volgende:
ja
ze had tijdens een risicowedstrijd (welke wedstrijd is dat niet) een receptie in dat restaurant op het terrein van het stadion, en ze belde dat het afgelopen was en dat ze opgehaald wou worden, dus ik die kant op, eerst op de trapistenweg tegen het verkeer in (en dan is die kutweg smal) en toen kwam ik dus met een ontiegelijk pokkehumeur op de kaldenkerkerweg, alwaar een of andere regeljosti me tegenhield, eerst vriendelijk gevraagd, geen effect, daarna om hem heen gereden en dat had wel effect
zo veel effect dat ik pliesie met blauwe lampjes achter me had, dus ik stopppen, bromsnor vraagt wat de bedoeling was van die actie, dus ik braaf uitleggen wou hij me alsnog niet doorlaten, mijn vriendin moest maar alleen tussen al die zatte voetbalsupporters over dat donkere parkeerterrein lopen. je kunt wel raden dat ik het daar absoluut niet mee eens was, dus ik vroeg heel beleefd om iemand met meer strepen, die kreeg ik, gelukkig was die vent wel bereid me door te laten en vroeg zich af waarom ik in eerste instantie al niet gewoon door was gelaten door de verkeersregeljosti´s, ze wisten dat er mensen in het restaurant waren en dat die mensen (en mensen die ze af kwamen halen) gewoon doorgelaten moesten worden.
uiteindelijk ben ik 15 minuten bezig geweest om van de autosloperij op het terrein te komen...
pwnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:33 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik sta net op het punt om in te loggen op VPN zodat ik kan kijken of de backup werkt, en wat zie ik tijdens die 5 minuten werktijd?.
http://forum.fok.nl/topic/1208794quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar de KPD SC is een paar deuren verder.
Gebruiksonvriendelijkquote:
SlOAp lekkerquote:
Welterusten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |