Wat hij zegt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:37 schreef Euner het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan naturel chips, met extra zout
Oh?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef classpc het volgende:
Wat is nou de reden dat zoiets bestaat?
Als alles bestaat met een reden
dat moet ik onthoudenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:57 schreef Paveway het volgende:
Bij de apotheek een flesje chloorhexidine oplossing halen, een wattenstaafje ermee nat maken en drie keer per dag de aften aanstippen. Ben je er met een dag of twee vanaf. En het doet geen pijn.
Dag V.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef Verbal het volgende:
Gewoon je tanden gaan poetsen met Parodontax.
Jaaaren last gehad van aften, niet meer normaal.
Nu al een jaar of 15 aan de Paro, zeeer zelden last meer van (1 a 2 keer per jaar).
V.
Je houd je iig bij je meningquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dag V.
Ik vind Parodontax net kruidenboter.
Groetjes,
veldmuis
P.S. Het heeft er niet mee te maken dat ik altijd kruidenboter van de Lidl heb want ik heb ook wel eens kruidenboter op die duur was en die smaakte ook naar Parodontax.
Je bestaat zelf toch ook?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:26 schreef classpc het volgende:
Wat is nou de reden dat zoiets bestaat?
Als alles bestaat met een reden, dan snap ik niet waarom er aften zijn.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:45 schreef Enslaved het volgende:
Gatverdamme... aften!Ziet er gezond uit, die Tong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he, gelukkig heb ik geen beugel meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef moonmovies het volgende:
als je dan ook nog een beugel hebtprikt zo lekker de hele tijd zo'n plaatje of wat draad in die aft, das pas kut
Goede vraag. Beter niet doen dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:18 schreef Nithosm het volgende:
Niet zoveel pijpen, sausaugelover.
Meer fruit eten, vee drinken.
Niet veel zout eten.
Waarom de fak staat dit niet in LIF?
Waarom help ik TS uberhaupt? Mjah
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:40 schreef M-I-L-F het volgende:
Het schuimmiddel in tandpasta (natriumlaurylsulfaat - SLS) kan aften veroorzaken.[2][3][4] Echter, sommige studies vinden geen verband tussen SLS in tandpasta en aften.[5]
Bekijk ik net mijn Aquafresh ingredients...
Sodium Lauryl Sulfaat.
GODVERDOMME, TAFFES SLS!!!!!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:20 schreef moonmovies het volgende:
ik heb nu een scharnier in mijn beugel, bij dat uiteinde zit nu zo'n dingelke keer als ik lach, praat, kauw schuurt dat ding er zo heerlijk langs
neuh?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb je niet van die was gekregen???
ik kreeg bij mijn beugel van die harde was...klein beetje in je hand rollen en dan werd het zacht, kon je het zo op de schurende plekjes van je beugel plakken!!!!quote:
dit dus...quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
Godver, k heb zo'n blaasje net schuinonder m'n mondhoek (aan de binnenkant ja). Als k kauwgom kauw komt precies dat draadje van die beugel er langs
!
Dat is voor fagsquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dit dus...
k kreeg bij mijn beugel van die harde was...klein beetje in je hand rollen en dan werd het zacht, kon je het zo op de schurende plekjes van je beugel plakken!!!!
Pyralvex werkt, lijkt wel alsof je een bek vol rotte tanden hebt als je vergeet om je mond te spoelen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:09 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
En waarom niet Pyralvex gebruiken ofzo? Ik heb zelf ook een paar aften, maar waren stukgegaan door een vochtblaasje en de andere door een harde punt van een stukje friet.
2 a 3x per dag Pyralvex en de pijn is weg na 4 dagen.
Waarschuwing: Pyralvex is voor persoonlijk gebruik. I.v.m. hygiëne niet door anderen laten gebruiken.
dat gevoel dus, maar dan elke keer als je, je mond opent, kauwt, lacht of praat.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:17 schreef wonderer het volgende:
Aan de binnenkant van je lip en er dan tijdens het eten keihard op bijten
Dan ga je wel even door de grond
maar heeft het nu gewerkt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:35 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb het zo gedaan net... Vinger nat maken.. flink zout erop.. en gewoon letterlijk op die aft smeren... de pijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |